Recenzie: Marek

-15%

13,60 €

5,0
M
Marek (37)

30. marca 2020

Kardinál Sarah sa znova ukázal ako človek hlbokej viery, vo svetle ktorej hľadá odpovede na pálčivé otázky dnešnej doby. Tie sa netýkajú len ľudstva vo všeobecnosti, ale aj Cirkvi samotnej. Rozhovor sa nevyhýba bolestným skutočnostiam ako delikty kňazov, nedodržiavanie celibátu a volanie po „revolúcii“ v Cirkvi. Kardinál Sarah ponúka radikálne riešenie, ktorým je však premena nás samých.

7 tajomstiev Božieho milosrdenstva

7 tajomstiev Božieho milosrdenstva

Vinny Flynn

-15%

7,57 €

4,8
M
Marek (37)

25. júla 2019

Vynikajúca a veľmi užitočná kniha o najväčšej Božej vlastnosti - o Jeho nesmiernom milosrdenstve. Vinny Flynn sa opiera do veľkej miery o zjavenia sv. Faustíny Kowalskej, poľskej rehoľníčky, ktorej Ježiš postupne odkrýval veľké pravdy o Jeho nekonečnej láske a milosrdenstve voči ľuďom. Kniha čitateľa vťahuje postupne hlbšie až prichádza k rozhodnutiu napodobňovať Boha a stať sa milosrdným. Veľmi dobrá kniha.

Nasledovanie Márie

Nasledovanie Márie

Tomáš Kempenský

-15%

5,02 €

5,0
M
Marek (37)

16. apríla 2019

Pre mňa jedna z najkrajších kníh, aké som čítal. Tomáš Kempenský, autor slávneho Nasledovania Krista sa s oddanou láskou obracia na Božiu Matku, ktorá nás ako deti privádza k svojmu Synovi. Kniha je dialógom dieťaťa a jeho Matky, ktorá ho volá k sebe. Čitateľ prechádza s Máriou cez etapy jej života a učí sa s ňou nasledovať Krista.

Judáš - Záblesk v tme

Judáš - Záblesk v tme

Sergio Stevan

-15%

5,02 €

4,9
M
Marek (37)

2. apríla 2019

Vynikajúca kniha od talianskeho kňaza Sergia Stevana, ktorá je sondou nielen do duše učeníka, ktorý zapredal svojho Majstra. Je to kniha, ktorá ponúka možnosť reflexie pre nás všetkých, či aj my nezrádzame Ježiša v našom živote. Autor hľadá aj možné príčiny tejto zrady, či už je to sláva, láska k peniazom alebo túžba po moci. Kniha nesie v sebe aj posolstvo Božieho milosrdenstva a lásky, keď spomína ako sám Ježiš, aj keď zradený, neváhal nazvať Judáša svojím priateľom.

Zázrak svätej spovede

Zázrak svätej spovede

Franz Spirago

-15%

5,02 €

4,8
M
Marek (37)

11. marca 2019

Obsahom malá ale posolstvom veľmi dôležitá kniha. Takou je útla knižka Franza Spiraga o svätej spovedi. Hoci bola napísaná na začiatku 20. storočia, je stále veľmi aktuálnou. Autor hovorí o potrebe pokánia, o úžitku z dobrej spovede, ale aj vysvetľuje mnohé iné veci ohľadom spovede. Každá takáto kniha, ktorá nám pomáha sa priblížiť k Bohu je veľmi užitočná, veď ide o náš večný život.

Fatima - celá pravda

Fatima - celá pravda

Saverio Gaeta

-15%

7,57 €

4,9
M
Marek (37)

11. marca 2019

So záujmom som zobral do rúk knihu o jednom z najznámejších pútnických miest na svete. O mieste, kde sa trom malým pastierikom zjavila Panna Mária. Príbeh zjavení vo Fatime je veľmi pútavý a autor mu venuje istú časť knihy. Ďalším väčším úsekom v knihe sú rôzne historické skutočnosti, ktoré sa týkali potvrdenia zjavení a ich posolstiev (najmä tretieho, ktoré zverejnil až pápež Ján Pavol II. v jubilejnom roku 2000), reakcie Cirkvi, všetkých pápežov v 20. storočí. Mňa osobne zaujali výzvy Panny Márie, ktoré sa nachádzajú ku koncu knihy.

7 tajomstiev Eucharistie

7 tajomstiev Eucharistie

Vinny Flynn

-15%

6,72 €

5,0
M
Marek (37)

23. januára 2019

Každá kniha v sebe skrýva isté tajomstvo, ktoré autor poodhaľuje svojim čitateľom. Často sa strácame v spleti postáv a dejových línií. Kniha 7 tajomstiev Eucharistie je práve naopak až priezračne jednoduchá. Jednoduchá a pritom približujúca veľké tajomstvá Božej lásky k nám ukrytej v Eucharistii. Samotné tajomstvá sú veľkým dôvodom pre radosť. Je predsa úžasné, že Boha môžeme duchovne prijímať každý deň, dokonca každú hodinu! Alebo to, že vo svätej omši sa spájame nielen s trojjediným Bohom, ale aj s celou Cirkvou, s nebeskými anjelmi a všetkými svätými. Kniha Vinnyho Flynna povzbudí každého čitateľa, ktorý ju zoberie do rúk s otvoreným srdcom.

Boh počúva

Boh počúva

Lorene Hanley Duquin

-15%

7,57 €

5,0
M
Marek (37)

9. januára 2019

Na čítanie knihy Boh počúva som sa veľmi tešil a musím povedať, že ma nesklamala. Autorka vhodnou formou zaraďuje reálne príklady ľudí, ktorých modlitba bola vypočutá. Okrem toho knihu doplňujú rôzne pasáže vysvetľujúce náuku alebo prax Cirkvi v rôznych oblastiach života či už ide o modlitby príhovoru, svätých alebo rôzne hnutia v Cirkvi. Preto považujem knihu za veľmi užitočnú aj v tomto smere. Samozrejme, najväčším povzbudením je prečítať si o tom ako Boh počuje naše modlitby a je verný. Dokonca aj v prípadoch, keď sa nestane presne to, o čo prosíme. To je krásny odkaz tejto výbornej knihy o modlitbe.

Svätý Šarbel Machlúf

Svätý Šarbel Machlúf

Gabriel Emmanuel Nagy (ed.)

-15%

1,62 €

5,0
M
Marek (37)

11. júla 2018

Krátka publikácia obsahuje viaceré modlitby ku svätcovi, medzi nimi novénu, litánie a ruženec sv. Šarbela. Z osobnej skúsenosti viem potvrdiť, že príhovor svätého Šarbela u Boha je veľmi mocný. Objavme život a odkaz tohto pokorného Božieho služobníka.

Kristovo utrpenie

Kristovo utrpenie

Catalina Rivas

-15%

4,17 €

5,0
M
Marek (37)

14. marca 2018

Na tejto útlej knižke sa mi veľmi páči to, že Ježiš upriamuje našu myseľ na rôzne tajomstvá, ktoré síce poznáme povedzme z krížovej cesty, ale často im nevenujeme pozornosť. Jednou z takýchto vecí je fakt, že Ježiš sa cítil sám, a ako človek prežíval úzkosť a bolesť. Čitateľa musí chytiť za srdce spôsob, akým náš Pán a Spasiteľ trpel, aby nás vykúpil. Je to dielo, ktoré v nás dokáže rozdúchať oheň lásky, ktorým k nám horí Božské Srdce.

1 z 4

100%

PAVOL, 24.3.2024