Zvládneš to
Prelistovať

7,28 €

Zľava 3%

bežná cena: 7,50 €

Zadajte váš email a budeme vás informovať, keď bude produkt naskladnený.

Pre tých, ktorí čelia ťažkým časom, chorobe, nehode, rozvodu, strate zamestnania alebo milovanej osoby, sa zdá nemožné zvládnuť túto situáciu. No autor Max Lucado ponúka nespočetné množstvo skutočných príbehov ľudí, ktorí sa nebáli nájsť cestu cez rôzne krízy. Trvá na tom, že to, čo držalo týchto ľudí pevne ako skala bolo vnútorné uistenie, že Boh bol s nimi.

Autor pripomína, že Boh nesľubuje rýchle...

Popis

Autor pripomína, že Boh nesľubuje rýchle a bezbolestné vyriešenie všetkých našich problémov. To, čo sľubuje je, že nás nikdy neopustí. Ako príklad nám ponúka biblický príbeh Jozefa predaného do Egypta. Je priam ukážkovým prototypom nezlomnej dôvery v Boha v ťažkých časoch. Jozef nemal ľahkú životnú cestu, najprv ho bratia chceli zabiť, potom ho predali ako otroka a neskôr sa ako vyhnanec v cudzej krajine dostal do väzenia. Napriek všetkým týmto životným úderom sa z neho časom stal najdôležitejší muž Egypta po faraónovi. Neuveriteľné. A Bohu možné.

Max Lucado nám dáva uistenie, že to, čo Boh urobil pre Jozefa, urobí pre každého z nás v ten správny čas. Uznáva hĺbku smútku a problémov v modernom svete, no zároveň ponúka reálnu nádej v Boha. Bez ohľadu na to, čo sa deje, môžme dopadnúť lepšie, ak problémom čelíme s Božou pomocou. Ak nás problémy vedú k hlbšej dôvere v Boha a nie k šomraniu a odvráteniu sa od Neho, vtedy na vlastné oči uvidíme, ako Boh z ruín postaví niečo nové a nádherné. Toto uistenie je posilnené pútavými príbehmi, užitočnými a praktickými radami a ďalšími veršami zo Svätého písma.

Kniha sa zaoberá týmito témami:

• silou odpustenia
  • absorbujúcou Božou milosťou
  • výhodami postoja vďačnosti
  • dôležitosťou vytvárania životného plánu
  • pochopeniu osobného povolania

Pozrite si aj tento produkt: Kniha + zápisník v dizajne "Zvládneš to."

Jazyk

slovenský jazyk

Počet strán

172 strán

Väzba

brožovaná väzba (mäkká)

Rozmer

136 x 210 mm

Prekladateľ

Jana Báliková

Pôvodný názov

You'll get through this

ISBN

9788089487516

ID

13233

Recenzie (14)

4,8 z 5

0%
0%
0%
21%
79%
Andrea (18)

28. júla 2017

Veľmi dobre a ľahko sa číta. Max Lucado je môj obľúbený. Knižku som prečítala za pár dní a veľmi sa mi páči, rovnako ako aj druhá kniha Skôr než povieš amen. K takýmto knižkám sa človek v živote veľakrát ešte vráti a znova nájde smer. Teším sa, že ich mám.

Pomohla vám táto recenzia?
M
Mária (1)

22. marca 2017

Táto kniha mi pomohla odraziť sa od dna v čase, keď som mala pocit, že som prišla o všetko naraz... Naučila ma absolútne dôverovať Bohu a uvedomiť si, že všetko čo robí je pre mňa dobré, aj keď tomu teraz nerozumiem. V momente ako som mu dala celú moju dôveru a povedala: "Dobre Pane, rob čo musíš, ja Ti dôverujem.", sa všetko začalo pomaličky meniť k lepšiemu. Úprimne túto knihu odporúčam všetkým pochybujúcim a topiacim sa v neistote. Som rada, že som sa k tejto knihe dostala.

Pomohla vám táto recenzia?
P
Pircsi (2)

14. januára 2017

Vždy nájdeme nádej v Boha, aj táto kniha presvedčí nás v tom ;)

Pomohla vám táto recenzia?
L
Lucia (2)

2. decembra 2016

Veľmi dobrá kniha , ktorá povzbudí človeka a doslova "nakopne" . Človek si po prečítaní uvedomí , že všetko sa dá zvladnuť a treba hľadať riešenia aj keď sa zdá, že žiadne neexistujú. Každopádne odporúčam knihu pre každého, kto sa nachádza v zložitej životnej situácii.

Pomohla vám táto recenzia?
Z
Zuzka (4)

15. apríla 2016

Výborná kniha... poskytne povzbudenie v ťažkých časoch... opisuje príbeh Jozefa a upozorňuje, že aj v ťažkých časoch s nim bol Boh... kniha opisuje aj ďalšie príbehy.

Pomohla vám táto recenzia?
H
Heuréka zákazník

29. februára 2016

Výborná kniha. Odporúčam každému kto prežíva zlé chvíle. Boh nás neopúšťa a chce pre nás šťastie, zahrňa nás laskou... Aj v tom zlom, treba vidieť to pozitívne.

Pomohla vám táto recenzia?
J
juliána (18)

29. októbra 2015

Skvela kniha! Jozefov život, jeho životné útrapy, jeho vernosť napriek všetkému zlu ktorého ho nespravodlivo postretlo.... Boh to všetko odmenil a všetko zlé obrátil na dobré. Človek si pri tejto knihe uvedomí, že aj v jeho živote to je presne tak isto. Už teraz vidím na svojom živote, že keď sa mi v živote prihodilo v detstve niečo zlé, čo mi nedávalo zmysel..... že ,,prečo mi to Bože robíš? prečo práve ja?", teraz vidím ovocie a zmysel toho všetkého..... A táto kniha je takým VEĽKÝM POVZBUDENÍM, že aj ,,to všetko zlé čo ma teraz opäť postilho" má svoj význam, aj keď to teraz nevidím. Musím len dôverovať Bohu, že on vie čo robí, a že aj všetky ťažkosti sú ,,jeho výcvikovou školou" pre niečo dobré čo má ešte len prísť......

Pomohla vám táto recenzia?
Anna (30)

7. mája 2015

Kniha je úžasne inšpiratívna. Zastihla ma v čase, keď sa ma dotýkalo skoro každé slovo. Neboj sa zvládneš to ! Mala som pocit že je napísaná priamo mne, že niekto vie ako sa cítim a chce mi touto cestou pomôcť. Kúpila som si k nej aj zápisník. Vrelo odporúčam všetkým ľuďom, ktorí sa boria so životom. Max Lucado sa stal mojim TOP autorom a kniha má čestné miesto v mojej knižnici.

Pomohla vám táto recenzia?
M
Mária (4)

12. novembra 2014

Túto knihu som dostala vo veľmi ťažkej životnej chvíli ako súčasť povzbudenia zo strany priateľov. Už len obal vo mne vyvolal pocit toho, že tá kniha ma presvedčí o tom, že to zvládnem. Počas čítania som nadobúdala pocit, že problémy sú práve kvôli tomu tu, aby nás Pán Boh posunul niekam ďalej, niekam na lepšiu cestu. Odporúčam túto knihu ako povzbudenie vo chvíľach, keď už si kladieme otázku, prečo JA!

Pomohla vám táto recenzia?
P
Peter (4)

17. októbra 2014

Výborná knižka, ktorá opisuje príbeh Jozefa a ako sa k nemu postavil Boh, super príbehy v každej kapitole a k tomu správne vyjadrenia zo žalmov, kto je náročný čitateľ príde si na svoje :)

Pomohla vám táto recenzia?

Vydavateľská anotácia

Zvládnete to, nech už je „to“ čokoľvek – finančné problémy, úžľabiny vzťahov, zdravotná kríza...

• Všetci sa občas nazdávame, že sa to nedá.
  • Obávame sa, že nás už nikdy neopustí depresia, neustane krik, neodíde bolesť.
  • Zjasnie ešte niekedy nebo?
  • Stane sa toto bremeno ľahším?

Áno! Biblické posolstvo je trúfalé, bez ostychu a je všade. Zamyslite sa nad starozákonným príbehom Jozefa – vlastní bratia ho hodili do jamy, predali do otroctva, neprávom sa dostal do väzenia. No Boh pretkal to, čo malo byť zlé, na dobro. Boh napráva to, čo sa pokazilo. Spravil to vtedy a robí to aj dnes. Túžite po troche nádeje v týchto ťažkých časoch? Nuž potrebujete toto posolstvo.

• Zvládnete to. Nezaobíde sa to bez bolesti a chvíľu to potrvá.
  • No Boh vďaka týmto problémom napokon privodí niečo dobré.
  • Nepodliehajte pochabosti či naivite. No ani zúfalstvu.
  • S Božou pomocou to zvládnete.

V dielach Maxa Lucada nachádza útechu viac ako sto miliónov čitateľov. Možno ste čítali jeho knihy Láska hodná dávania, Bez strachu, 3:16 Súradnice nádeje, Boh sa priblížil, Boží príbeh a obľúbili ste si ich autora. Je kazateľom v Oak Hills Church v San Antoniu, druhom najľudnatejšom meste amerického štátu Texas, kde žije so svojou manželkou Denalyn a milým, no neposlušným psím krížencom Andym.

Ďalšie produkty od autora

Max Lucado

20 produktov