Recenzie: Katarína

Thomas Villanova Berlter

-15%

10,20 €

4,7
Katarína (165)

21. januára 2021

Život svätej Veroniky Giuliani je stelesnením Kristovho trpenia, ktorý si ju už v detstve vybral za svoju vyvolenú snúbenicu. Jej život bol plný mystických zážitkov, bol naplnený láskou k blížnym, a vyžívala sa v utrpeniach, ktoré si sama volila, aby sa obetovala a zachránila mnohých hriešnikov a duše z väzenia očistca. V srdci mala uložené nástroje Kristovho umučenia, ktoré jej spôsobovali neskutočné bolesti počas celého jej života. Vybrala si počas svojej púte tŕňovú korunu, a svoj kalich vypila až do dna. Môže byť aj nám príkladom k svätosti.

Evanjelium, ako mi bolo odhalené 10

Evanjelium, ako mi bolo odhalené 10

Mária Valtorta

-15%

16,15 €

5,0
Katarína (165)

21. januára 2021

Svoju recenziu píšem v poslednom diele od Valtorty, pretože učenie Krista a Božieho Baránka sa nedá vytrhnúť z kontextu. Všetky knihy od začiatku až po koniec opisujú spásu duše každého človeka, pretože Boží Syn to tak chce. Knihy sú obsahovo hutné, ktoré sú v zhode so Svätým písmom. Evanjelium ako mi bolo odhalené, odkrýva hlbokú túžbu po poznaní samotného Boha, ale aj po poznaní našej úbohej duše. Všetky knihy sa ľahšie čítajú tým, ktorí poznajú Sväté písmo. Je potrebné ho s ním kombinovať. Pri tomto type knihy, Kristus sám prehovára do duše človeka, a pýta sa: Čo chceš Ty? Čomu veríš ? Všetky jeho slová sa "rovno" vnárajú do srdca človeka a postupne ho menia v tých oblastiach, v ktorých najviac pohorel. Boh nás neskutočne miluje, a preto sa k nám prihovára aj takýmto spôsobom. Práve v dnešnej dobe sú tieto knihy dôležité pre prehodnotenie vlastných priorít. Vďaka Bohu :)

Politik Richard Vašečka

Politik Richard Vašečka

Richard Vašečka; Martin Ližičiar

-15%

1,62 €

5,0
Katarína (165)

30. apríla 2020

Veľmi ma zaujal titul tejto knihy, ako politika s kresťanstvom idú ruka v ruke. Mnohí majú predsudky, že v politike sú iba ľudia, ktorí sa chcú "nabaliť". Môj názor je, že ak človek chce, môže Boha osláviť v každom smere a v každej oblasti. Je to pekné svedectvo Vašečku, ako sa Boh oňho stará, ak sa zverí do Božích rúk a chce napĺňať jeho vôľu. Odporúčam prečítať. Netreba všetkých hádzať do jedného vreca :)

Rady skúseného diabla

Rady skúseného diabla

C. S. Lewis

-15%

9,78 €

5,0
Katarína (165)

30. apríla 2020

Je to jediné dielo, ktoré som prečítala od "excelentného" autora. Hovorí o tom, ako prefíkanejší diabli učia svojich mladších kolegov, ako uniesť duše ľudí do ich teritória. Kniha ponúka náhľad všetkých diablových taktík, ktoré narúšajú duševnú integritu človeka. Nie len pre kresťanov, ale aj pre všetkých ľudí môže byť prostriedkom na rozpoznanie, čo je "naše" a čo je diablove. A aj keby na dušu človeka narážala celá armáda diablov, ak človek odovzdá všetko Bohu, aj svoje slabosti a svoju hriešnosť, vždy zvíťazí len jeden, ten Najvyšší, a celá armáda sa opäť prepadne do svojej priepasti. Je to každodenný boj, ktorý sa oplatí bojovať, pretože na konci máme prísľubené víťazstvo. Odporúčam toto dielo prečítať.

Soška: svätý Anton - 12 cm

Soška: svätý Anton - 12 cm

-15%

5,95 €

5,0
Katarína (165)

24. januára 2020

Spokojnosť. Jeden z mojich ochrancov a pomocníkov v ťažkostiach.

Modlitby na Svätý rok milosrdenstva

Modlitby na Svätý rok milosrdenstva

Jozef Šuppa

-15%

1,27 €

5,0
Katarína (165)

24. januára 2020

Veľmi pekné modlitby na Hodinu milosrdenstva. Odporúčam.

Modlitbový denník 2020

Modlitbový denník 2020

-15%

4,42 €

5,0
Katarína (165)

24. januára 2020

Som rada, že si môžem každý deň zapisovať svoje pocity, ktoré ma dvíhajú bližšie k Božej láske a milosrdenstvu. Som veľmi spokojná.

Zvolil si klince

Zvolil si klince

Max Lucado

-15%

5,87 €

4,9
Katarína (165)

24. januára 2020

Je to jediná kniha, ktorú som od autora čítala a musím uznať, že je to muž priamy a možno aj trochu prísny, ale aj láskavý. Ježiš si vzal klince a režíroval svoj život tak, aby zomrel na kríži, a niečo ho na kríž muselo pribiť. Jeho mučivým nástrojom boli klince našich hriechov, a chcem, aby jeho ruky boli prebodnuté práve nimi, pretože v jeho dlaniach sú vryté naše mená, ktoré jeho smrťou ožívajú. Krásne, jednoduché a pútavé čítanie až do konca. Jeho utrpenie by sme mali prežívať každý deň, aby sme pochopili jeho lásku k nám a aby sme mali účasť na jeho bolestnom utrpení a neskôr aj na jeho slávnom zmŕtvychvstaní. Odporúčam prečítať každému jednému človeku.

Ľúb ma taký, aký si!

Ľúb ma taký, aký si!

-15%

0,06 €

5,0
Katarína (165)

24. januára 2020

Ľúb ma taký, aký si, taký ako si teraz, nečakaj na to, že až keď budeš dokonalý a svätý, môžeš ma ľúbiť bezhranične. Ani Boh nečaká, že budem na jeho obraz dokonalý, čaká iba na našu lásku. Krásne slová na ranný rozhovor s Bohom.

1 z 17

100%

PAVOL, pred 4 dňami