Recenzie: Miloslava

Barry Adams

-15%

8,42 €

5,0
Miloslava (41)

31. decembra 2019

Mohlo by sa zdať, že kniha List od milujúceho Otca sa dostala ku mne úplnou náhodou... Bola darčekom od mojej kamarátky, ktorú mi do cesty poslal sám Boh a ktorá sa rozhodla mi ju darovať. Knižka je silno inšpirovaná Bibliou a na základe veršov autor píše tak, že vám prehovorí priamo do duše... A bonusom je krásna modlitba... Odporúčam jednu dvojstránku prečítať každý deň a váš vzťah s vaším Nebeským Oteckom bude určite naberať na intenzite. Odporúčam všetkými desiatimi. ♥️

Môj maličký misál

Môj maličký misál

Malgorzata Nawrocka

-15%

4,51 €

5,0
Miloslava (41)

30. novembra 2018

Veľmi pekne spracovaná knižka pre deti, ktoré ľahšie pochopia priebeh liturgie, ktorý je tam pekne rozpísaný. Mňa osobne zaujala aj modlitba na privítanie - pred svätou omšou, alebo aj modlitba v lavici a čakanie na začiatok svätej omše. Deti veľmi zaujala ilustrácia pri Sláva Bohu na výsostiach ako cela rodina spieva a za nimi je chór anjelov, čo spievajú s nimi. :)

Môj prvý misál

Môj prvý misál

Irmgard Partmannová

-15%

5,91 €

4,5
Miloslava (41)

30. novembra 2018

Tak túto knižku sme kúpili pre obe detičky ako didaktickú pomôcku na svätú omšu - konkrétne na Bohoslužbu slova, keď boli ešte menšie. U nás mala veľký úspech, lebo podoba našej rodiny bola riadna až na malé odchýlky. Deti si mohli posúvať obrázky v celej knižke, čo sa im veľmi páčilo a samozrejme mali potom veľa otázok ohľadom liturgie.

Otče náš a iné pekné modlitby

Otče náš a iné pekné modlitby

Slavomír Ondica

-15%

3,32 €

5,0
Miloslava (41)

30. novembra 2018

Tato útla knižka u náš čakala na premiéru skoro rok, ale veľmi sa nám zapáčila hlavne pre obsah modlitieb, ktoré v nej nájdete. Mňa osobne veľmi potešila modlitba Zdravas Kráľovná, ktorú tak mame pravé v tejto knižke uchovanú. Tiež sme sa dozvedeli, kto je svätý Anton Paduánsky. Autor nevynechal ani modlitbu za rodičov, či priateľov, alebo modlitby pred jedlom a po jedle. Predposledná stránka je venovaná na namaľovanie vlastného autoportrétu. ;)

Ako prichádzajú deti na svet?

Ako prichádzajú deti na svet?

Sally Ann Wrightová

-15%

3,06 €

5,0
Miloslava (41)

30. novembra 2018

Ak čoraz častejšie vaše ratolesti majú otázky ako prichádzajú deti na svet, určite vám ako rodičovi, ktorý ich neodbije teóriou o bocianoch, pomôže táto kniha. Je to tam pekne opísané cez zvieratká, ako sú v brušku až potom príde reč aj na bruško mamky, v ktorom sa skrýva súrodenec Hanky. Knižka je napísaná veľmi pekne a s citom, nám sa veľmi páčila.

Nasledujem Ježiša

Nasledujem Ježiša

Stephen Elkins

-15%

9,27 €

5,0
Miloslava (41)

30. novembra 2018

Keďže jednu knihu od Stephena Elkinsa už doma máme, nezaváhala som a musela som kúpiť aj Nasledujem Ježiša. Deti veľmi potešila a spoločne nasledujeme Ježiša, každý večer. Nadpisy sú veľmi výstižné a rozoberajú kladne vlastnosti Ježiša, ku ktorému zvykne byt aj citácia z Biblie a krátky príbeh, plus modlitba na dnešný deň a predsavzatie ako budem nasledovať Ježiša, napríklad, že budem usilovne pracovať, budem poslušný, budem odpúšťať, budem mat súcit. Pre mňa hodnotná publikácia pre deti s krásnymi ilustráciami.

Večerné modlitby s objatím

Večerné modlitby s objatím

Stephen Elkins

-15%

9,27 €

4,9
Miloslava (41)

30. novembra 2018

Táto knižka Večerné modlitby s objatím zaujala staršiu dcérku hneď, ako sa naučila citát. A každý večer sme sa už nevedeli dočkať, ako si prečítame jeden príbeh, po ktorom muselo nastať samozrejme veľké objatie. V mnohom moje deti naučila táto knižka rozmýšľať, čo urobili zle a čo by mali robiť lepšie. Vhodné aj pre menšie detičky, ilustrácie sú pekne, detské a texty nie príliš dlhé pre neposedníkov. :)

Biblia pre malých kamarátov

Biblia pre malých kamarátov

Sally Ann Wrightová

-15%

7,99 €

5,0
Miloslava (41)

30. novembra 2018

Biblia pre malých kamarátov zaujme hneď na prvý pohľad. Avšak nielen obal vyzerá lákavo, ale aj jej obsah. Jednoducho prerozprávaný príbeh danej kapitoly z Biblie, ktorému hneď pochopí každé dieťa a zároveň prekrásne ilustrácie, ktoré nájdete už hneď v obsahu knihy až po jej koniec. Mne sa veľmi páčilo, že vzadu autor dal súradnice z Biblie k jednotlivým príbehom, ktoré zjednodušil pre detského poslucháča, či čitateľa. V úvode ak chcete knižku niekomu podarovať učíte poteší darovací štítok, obalený peknou ilustráciou. U mňa zatiaľ najkrajšia Biblia akú máme, odporúčam všetkými desiatimi. :)

Jeruzalemská Biblia (hnedá obálka, vrecková)

-15%

21,25 €

5,0
Miloslava (41)

31. júla 2018

K tejto vreckovej verzii Biblie som sa dostala naozaj náhodou, kedže je už dlhšie všade vypredaná. Upútala ma hneď na prvý pohlaď, lebo aj keď je hrubá je veľmi praktická na cesty a všade sa dá pekne nosiť so sebou-napríklad aj v kabelke, či vaku, praktické sú zárezy, podľa ktorých si hneď viete vyhľadať jednotlivé knihy a má moderný a pekný obal. Osobne aj keď sú v nej menšie písmenka, mne to nevadí a číta sa mi veľmi dobre. Určite ju odporúčam každému!

Prežívaj svätú omšu

Prežívaj svätú omšu

Catalina Rivas

-15%

1,27 €

5,0
Miloslava (41)

30. januára 2018

Brožúrku mi odporučili na internete, tak som neváhala a hneď som si ju kúpila. Jej prečítanie vám zaberie možno 2 hodinky a dozviete sa to, čo bolo zjavené Cataline, čo sa deje na svätej omši. Teraz, keď som na svätej omši, vždy si na to spomeniem a svätá omša už nie je pre mňa tým, čo bývala. Určite nie je dielom náhody, že som sa sprostredkovane dostala ku Cataline Rivas. Odporúčam si ju prečítať, ukáže vám nový pohľad na svätú omšu. Minimálne ten pohľad. ;)

1 z 5

100%

PAVOL, 24.3.2024