Zachej.sk Recenzie Recenzie používateľa Silvia

Silvia (6 recenzií)
28.12. 2016

Dej knihy Odlúčení je vsadený do čias druhej svetovej vojny a zaujímavo na mňa pôsobilo jeho vysunutie mimo Európy, preto kniha nepôsobí ako učebnica dejepisu, ktorá do svojho centra postavila boje a politiku. Ide skôr o osudy rodín, ktoré vojna poznačila a naoko rozbila. Autorka však nezahodila možnosť a predstavila čitateľom i problematiku holokaustu v Maďarsku. Je to príbeh o hľadaní cesty k sebe navzájom. I keď kniha nemá takmer nijaké prekvapivé obraty, a koniec je predvídateľný, psychológia detských sŕdc, ktoré autorka vykreslila nedovolí čitateľovi odložiť túto knihu bez dokončenia niekde do poličky.

Lynn Austinová
11,54 €
Silvia (6 recenzií)
28.12. 2016

Ďalšia z kníh spod pera Francise Riversovej, v ktorej ukázala to, čo nikto z čitateľov nepopiera, a to, že je naozaj majsterkou svojho remesla. Príbeh o spálených mostoch, ktoré pomohol znova vybudovať Boh, plynie nerušene, s vierohodným vykresleným pocitov postáv. Autorka vtiahla čitateľa do príbehu v priebehu chvíľky. Povedala by som, že je to kniha, ktorá má všetko, čo potrebuje žena na strávenie dlhého zimného večera , ak chce relaxovať čítaním. Napriek tomu sa neviem zbaviť pocitu, že príbeh je až príliš podobný autorkinej ďalšej knihe Vykúpená láska a preto je dej ľahko predvídateľný a máločo v ňom čitateľa prekvapí.

Francine Riversová
11,54 €
Silvia (6 recenzií)
27.08. 2014

Áno, všetky sme princezné. A myslím si, že táto knižka otvorí oči a pomôže pochopiť túto pravdu naozaj každej.

Sheri Rose Shepherd
9,60 €
Silvia (6 recenzií)
16.04. 2013

Knihu som čítala pred istým časom a myslím si, že môže osloviť aj ľudí, ktorí si myslia, že sa ich táto téma netýka. Keď nič iné, donúti nás zamyslieť sa, na chvíľku sa zastaviť a položiť si otázku: Nie je aj v mojom okolí niekto taký? Niekto kto potrebuje aby som si ho všimol a pomohol mu?...

Kristen Jane Andersonová; Tricia Goyerová
6,69 €
Silvia (6 recenzií)
16.04. 2013

Na obálke knihy si v pravom hornom rohu autorka kladie otázku: Môže Božia láska zachrániť každého? Príbeh Angely, ktorej srdce sa zdá absolútne zatvrdnuté a Michaela, ktorí ju miluje úprimnou ľudskou láskou je odpoveďou na otázku. bez Boha by sa im nikdy nepodarilo nájsť si cestu k sebe.Úprimne, pri tejto knihe som si začala viac uvedomovať, že Boh ma naozaj miluje .

Francine Riversová
11,54 €
Silvia (6 recenzií)
16.04. 2013

Ak si kladiete otázku, či túto knihu kúpiť, tak moja rada by znela jednoducho: áno! Nielen milovníci histórie si prídu na svoje, ale aj ľudia,ktorí chcú pochopiť, alebo len bližšie spoznať život rannej Cirkvi. Práve príbeh mladej otrokyne Evodie (pre svoj pôvod nazývanej Lýdia) vám priblíži hľadanie pravého a milujúceho Boha v tedy pohanskom svete. Odporúčam všetkým. :)

Josef F. Spiegel
7,28 €