90 minút v nebi
Prelistovať

6,69 €

Zľava 3%

bežná cena: 6,90 €

Zadajte váš email a budeme vás informovať, keď bude produkt naskladnený.

Baptistický pastor Don Piper šoféroval auto, keď išiel domov z konferencie pre pastorov a náhle sa zrazil s kamiónom, ktorý prechádzal do jeho pruhu. Ihneď na mieste nehody bol vyhlásený za mŕtveho. V nasledujúcich 90 minútach sa dostal do neba, kde bol privítaní tými, ktorí ho duchovne ovplyvnili, počul tam krásnu hudbu a cítil skutočný mier.

Práve v tom čase na zemi, sa iný pastor, ktorý bol tiež...

Popis

Práve v tom čase na zemi, sa iný pastor, ktorý bol tiež na konferencii, modlil za Don Pipera, aj keď vedel, že je už mŕtvy. Nečakane a najmä zázračne sa Don Piper vrátil naspäť na zem a blaženosť neba nahradilo dlhé a bolestivé oživenie a roky utrpenia. Celé roky si nechával túto nebeskú skúsenosť pre seba. No nakoniec ho priatelia a rodina presvedčili, aby sa podelil o svoj pozoruhodný príbeh a tak mohla vzniknúť táto úžasná a jedinečná kniha.

Jazyk

slovenský jazyk

Počet strán

176 strán

Väzba

brožovaná väzba (mäkká)

Rozmer

135 x 210 mm

Prekladateľ

Antónia Drobcová

Pôvodný názov

90 minutes in heaven

ISBN

9788089487059

ID

3160

Recenzie (15)

4,3 z 5

0%
0%
20%
27%
53%
J
Juraj (16)

25. novembra 2015

Ak očakávate opisy neba z autorovho "výletu", môžete byť trochu sklamaní. Sám autor rozpráva o tomto zážitku ako o niečom tak úžasnom, že to nedokáže ani slovami opísať. Vo väčšej časti knihy sa venuje svojmu fyzickému aj psychickému utrpeniu, ktoré prežíval po svojom návrate na zem. Zamýšľa sa nad tým, aký mal Boh dôvod ukázať mu dokonalé nebo a potom ho poslať späť, do utrpenia. Kniha dodáva nádej a silu nevzdávať sa a hoci je určená najmä pre chorých, trpiacich, umierajúcich a ich príbuzných, ja ju môžem odporučiť úplne každému - aj zdravému človeku, ktorému dáva (okrem iného) množstvo podnetov na zamyslenie.

Pomohla vám táto recenzia?
E
Eva (3)

23. marca 2015

Veľmi povzbudivá kniha o existencii neba (- akási reklama na nebo a následná prahnúca túžba po ňom),o zmysle našej bolesti, zmierenia s osudom a pokore vedieť prijať pomoc od druhých. Napísaná podľa skutočnej udalosti pastorom Donom Piperom, ktorý sa s nami touto osobnou výpoveďou podelil so svojim najintímnejším duchovným zážitkom, bojom o nebo i novým začiatkom a prijatím Božej vôle.

Pomohla vám táto recenzia?
Zuzana (229)

28. mája 2013

Po knihe som siahla s istými očakávaniami, že bude plná opisov toho, ako to v nebi vyzerá, čo tam je a čo tam nie je. Myslela som si, že už samotný názov mi dáva k tomu pádny dôvod. Mýlila som sa. Z obrazných „90 minút“ sme boli v nebi asi len 20... Zvyšný dej sa sústreďoval na autorove prežívanie utrpenia na nemocničnom lôžku: telesné, psychické a duševné. Kniha môže byť užitočná pre tých, ktorí sú buď handicapovaní, alebo majú v rodine niekoho blízkeho, komu sa rapídne zmenil zdravotný stav. Zmeny viditeľné navonok sa bezprostredne premietajú aj do vnútra – no toto si uvedomuje málokto. Zlomené končatiny vidíme na prvý pohľad, ale zlomenú silu mladého človeka a jeho strach z budúcnosti býva skrytý pod povrchom. Autorova úprimná spoveď je o depresii, hneve a niekoľkých nezodpovedaných (?) otázkach... A aby som nezabudla: trochu aj o tom, ako to v nebi vyzerá ;-) A trochu viac o nebi je toho v knihách napr. Nebo nie je výmysel, Stála som pri bráne neba a pekla, Výlet do neba a pod.

Pomohla vám táto recenzia?
Ľubica (15)

8. decembra 2017

90 min. v nebi... Čo by sme dali za čo i len jednu minútu. Aby sme sa presvedčili, aké je nebo krásne a kto všetko na nás čaká? Ako asi vyzerajú všetci tí, ktorých už Pán Boh povolal k sebe? Čo všetko sa môže stať za 90 min? Krásny príbeh, ktorý nám možno odpovie na pár z našich otázok. Ale viete... "čo oko nevidelo a ucho nepočulo..." A toto všetko krásne nás tam čaká. Odporúčam ako krásny darček.

Pomohla vám táto recenzia?
D
Dominika (50)

17. novembra 2017

Skvelá kniha, pri jej čítaní som cítila pokoj, radosť a nádej a utvrdila som sa v tom, aké krásne veci nás čakajú v nebi.

Pomohla vám táto recenzia?
Š
Štefan (5)

20. apríla 2017

Čítala ju zatiaľ len manželka - dobrá.

Pomohla vám táto recenzia?
H
Heuréka zákazník

19. septembera 2016

Poučné čítanie.

Pomohla vám táto recenzia?
I
Iveta (2)

17. augusta 2016

Práve som dočítala túto knihu. Skvelá.

Pomohla vám táto recenzia?
V
Veronika (24)

15. apríla 2016

Dostala sa mi do rúk táto skvelá kniha a veľmi sa tomu teším. Donov príbeh o tom, čo zažil v nebi mi príde odlišný od jemu podobných vo veľmi dobrom slova zmysle. Už to samotné, že po smrti má pre nás Boh miesto v nebi super. Don nám pomáha lepšie si to predstaviť. Skvelá kniha. Odporúčam!

Pomohla vám táto recenzia?
V
Vladislav (1)

6. marca 2016

Z neba mám zmiešané pocity, nepredstavoval som si to tak. Kniha, obsah a spôsob podania má povzbudil a prinútil k revízií spôsobu svojho života.

Pomohla vám táto recenzia?

Vydavateľská anotácia

Išiel som asi osemdesiatkou, pretože som to tam nepoznal. V aute bolo chladno, a tak som mal schúlené ramená. Kvôli vetru sa človeku zdalo, že je ešte chladnejšie ako v skutočnosti. Vytrvalý dážď sa zmenil na prietrž mračien. Kiežby som už bol v Alvine! Asi o 11:45, krátko predtým, ako som mal prejsť východným koncom mosta, čelne do mňa narazil americký kamión, keď sa vyhýbal cez stredovú čiaru. Zomrel som osemnásteho januára 1989. O niekoľko minút sa na miesto nehody dostali záchranári. Keď mi nenahmatali pulz, vyhlásili ma za mŕtveho. Prikryli ma plachtou, aby som neupútaval pozornosť okoloidúcich, kým oni budú prezerať zranenia ostatných. Ich prítomnosť som nevnímal, ani nikoho okolo seba. Keď som zomrel, nešiel som cez dlhý, tmavý tunel. Nevnímal som, že by som sa strácal, ani som sa nevracal späť. Nemal som pocit, že by sa moje telo prenášalo do svetla. Nepočul som hlasy, ktoré by na mňa volali ani nič podobné. Pamätal som si pohľad na most a na dážď, a zrazu ma obklopilo svetlo, také žiarivé, že sa to pozemsky nedá pochopiť ani opísať. Iba takto. A uvedomil som si, že som v nebi." (autor)

„Túto knihu mi dal istý môj priateľ okolo polnoci. Okolo tretej ráno som ešte čítal. Príbeh je vskutku inšpiratívny. Rozširuje poznanie a prináša hrejivý a prirodzený pocit istoty.“ Donald Miller, autor knihy Blue Like Jazz

100%

PAVOL, 24.3.2024

Ľubomír, 20.3.2024