Zachej.sk Recenzie Recenzie používateľa Luciana

V našej ponuke

Luciana (60 recenzií)
07.07. 2017

Pátra Pia mám vo veľkej úcte a poteší ma každé čítanie o jeho živote, No podľa názvu som očakávala, že bude v knihe písane viac o očistci a o pátrových zážitkoch v súvislosti s očistcom. (Páter Pio je známy tým, že ho navštevovali duše z očistca a prosili o modlitby).

Marcello Stanzione
6,95 €
Luciana (60 recenzií)
07.07. 2017

Na základe nadpisu som po obsahovej stránke najskôr očakávala niečo iné, ale kniha je naozaj hodnotným čítaním. Obsahuje teologický výklad a potom nasledujú príklady zo života. Dozvedela som sa o Panne Márii veľa vecí z teologickej stránky a moja úcta k nej vzrástla. Je to naozaj naša veľká láskavá MATKA.

Francesco Bamonte
7,83 €
Luciana (60 recenzií)
07.07. 2017

Vrelo odporúčam, veľmi pekne napísaný životopis o sv. Terezke. Je to malá-veľká svätica, ktorá prinášala množstvo obetí a to v úplnej tichosti. Kniha čitateľovi ukáže množstvo príkladov, ako môžeme prinášať obety aj pri úplne jednoduchých každodenných činnostiach.

Anton Hlinka
6,69 €
Luciana (60 recenzií)
02.01. 2017

Veľmi pútavo napísaná kniha. Rozoberá viaceré mimoriadne javy ako stigmy, bilokácie.... Autor hovorí o svätých, ktorí tieto javy prežívali, ale pozeraá sa na jednotlivé skutočnosti aj z vedeckého hľadiska.

Paola Giovetti
8,71 €
Luciana (60 recenzií)
02.01. 2017

Kniha ma dosť sklamala. Opisy "súbojov" jednotlivých svätých s démonmi sú naozaj extra stručné - max 1-2 stránky na jedného svätého. Kniha mi príde ako nedopísane dielo, ani nie je vystihnutá podstata toho čo daní svätí prežívali, aký pohľad na to mali a pod., Čítala som životopisy viacerých svatých o ktorých autor rozpráva vo svojej knihe a na základe toho si myslim, že zážitky svatých so zlým duchom mohol autor naozaj lepšie rozobrať. Čo hodnotím pozitívne, sú prvé stránky knihy, kde autor odpovedá na otázky: kto je satan, akú moc má nad nami a pod.

Robert Kowalewski
3,20 €
Luciana (60 recenzií)
27.11. 2016

Po prečítaní tejto knihy som nadobudla pocit hrdosti, že som kresťan katolík a nie stúpenkyňa iného vierovyznania. Kniha opisuje príbehy ľudí na ich ceste do rímskokatolíckej cirkvi. Viacerí z nich mali vyštudovanú teológiu a stále pociťovali určitú prázdnotu a pocit nenaplnenia, až kým sa nestali katolíkmi. Na základe ich teologických vedomostí dospeli k poznaniu, že práve naše slávenie svätej omše je najpodobnejšie oslave, ktorá prebieha v nebi. Máme obrovský dar - svätú omšu, ktorej hodnotu si moc neuvedomuje. Táto kniha nám pomôže nájsť krásu svätej omše. Vďaka tejto knihe sa môžeme dozvedieť viac o niektorých vierovyznaniach a poznať ich plusy a mínusy z pohľadu jednotlivých postáv tejto knihy a ich životných príbehov.

Patrik Madrid
4,83 €
Luciana (60 recenzií)
27.11. 2016

Knihu prečítate na jeden šup. Obdivujem Chiaru a jej silu zvládať všetky ťažkosti, ktoré jej život priniesol. Chiarra nešla s davom, ale podľa toho, čo jej hovorilo jej svedomie a úcta k životu, čo v tejto dobe materializmu a egoizmu naozaj nie je jednoduché. Kiežby bolo viac lekárov, ktorí by boli v podobných situáciách chápavejší a ľudskejší. Jednotlivé kríže ľahšie zvládame, ak sa máme o koho oprieť a jej veľkou oporou bol Boh a manžel. Knihu odporúčam mamičkám a rodinám, ktoré čakajú choré bábätko, možno Vám dodá silu v neľahkej situácii. Klobúk dole pred Chiarrou !

Simone Troisi; Cristiana Paccini
6,60 €
Luciana (60 recenzií)
27.11. 2016

Veľmi pekne spracovaný životopis rehoľnej sestry, ktorá založila Kongregáciu sestier tešiteliek Božského Srdca Ježišovho. Kniha čitateľovi objasní, že je naozaj potrebné prinášať obety na útechu a zmier Božského srdca. Obsahuje aj zaujímavé opisy vtedajšej doby a životného štýlu, čím obohatí aj všeobecný rozhľad čitateľa. Páči sa mi, že v knihe sú vystihnuté aj ťažkosti ktorým musia sestry čeliť a ktoré vyplývajú zo života v rehoľnom spoločenstve. Veď aj tu žijú osoby s rôznymi povahami a s rôznou oddanosťou k službe Bohu.

Františka Sebíňová
3,21 €
Luciana (60 recenzií)
27.11. 2016

Čítala som aj knihu "Dostaňte nás odtiaľto", ktorá opisuje viac zážitkov Marie Simmy s dušami v očistci, plus na konci sú rôzne modlitby za duše v očistci. Knihu "Duše v očistci: Co jsem s nimi prožila" by som označila za skrátenú verziu, no veľmi sa mi páčilo, že časť knihy hovorí o stretnutiach známych svätých s dušami z očistca. Obidve knihy sú ľahko čitateľné a vrelo odporúčam, keďže obsahujú veľké posolstvo. Sú dôkazom existencie života po smrti a po ich prečítaní si uvedomíme, že je potrebné, aby sme sa za duše v očistci modlili a prinášali obety, pretože oni sami si už pomôcť nemôžu a ich utrpenie je naozaj veľké. Po prečítaní týchto kníh sa človek zamyslí nad sebou, svetom a naším životným štýlom a uvedomí si, že dôležitejšia je večnosť ako pozemský život.

Maria Simma
5,63 €
Luciana (60 recenzií)
23.05. 2016

Kniha je voľným pokračovaním kníh Abigail a Leona. Páči sa mi ako autori v knihe opisujú jednotlivé postavy a ich cestu k viere a k poznaniu Boha. Cez jednotlivé príbehy postáv môže človek vidieť, že nie vždy je ľahké prijať jednotlivé životné situácie, ale ak všetko človek odovzdá do rúk Božích, tak sa každý kríž ľahšie nesie. Je to príjemné oddychové čítanie s náboženskou tematikou, teda čitateľa obohatí aj duchovne a môže mu pomôcť na ceste viery.

Davis Bunn; Janette Oke
8,73 €
strana: 1 z 6