Zachej.sk Recenzie Recenzie používateľa Dávid

V našej ponuke

Dávid (39 recenzií)
29.06. 2018

Otec Michal Zamkovský opäť nesklamal a rovnako ako aj pri knihe Spovedal som Slovensko dostáva čitateľa do hĺbky. Veľmi jednoducho a jasne nás vovedie do tajomstiev svätej spovede, búra všetky falošné predstavy o spovedi a pozornosť upriamuje na Božie milosrdenstvo. Popritom sa snaží zmeniť náš (častokrát) zákonnícky pohľad a vovádza do slobody, veď kde je Pánov Duch, tam je aj sloboda. Môžeme tak vstúpiť do úprimnej radosti z odpustenia hriechov a zmeniť svoj pohľad na svoju identitu, kedy sa z neustálych hriešnikov stávajú Božie deti, ktorých neurčujú ich hriechy a pády, ale láskavosť a dobrotivosť nebeského Otca.

Michal Zamkovský
3,69 €
Dávid (39 recenzií)
22.05. 2018

Fantastické. Ďalšia kniha z kategórie "to musíš prečítať." Ide o knihu, ktorá čitateľa na princípe príbehu Dávida a Goliáša dostane až na dno svojho srdca a za sprevádzania autora Louia Giglia, ktorý neustále upriamuje pozornosť na víťazného Krista, z neho začne postupne vynášať nánosy bahna, ktoré sa za tie roky skrze rôzne zranenia, strachy a iné "defekty" duše dostali do nášho vnútra. Nie vždy je to príjemné čítanie, pretože človeku nastaví zrkadlo, v ktorom sa bude musieť konfrontovať s Goliášmi svojho života, pred ktorým doteraz utekal. Mnohí z nás si na obrov v našom živote už zvykli. Ráno vstaneme z postele, úctivo sa im pozdravíme a veríme, že nás nebudú celý deň terorizovať a vysmievať sa nám. Ale toto nie je správny prístup. Kniha Goliáš musí padnúť nás učí (aj) po vzore Žalmu 23, že Pán nám prestiera stôl pred očami našich protivníkov. Máme dostatok, hojnosť, no nie niekde v úkryte a pohodlí, ale priamo na bojovom poli uprostred bitky. A to z jediného dôvodu - Goliáš musí padnúť. Nie možno, nie asi, nie niekedy. Teraz nastal ten čas, kedy padne. Veľmi trefné, oživujúce, uzdravujúce a povzbudzujúce. Veľká vďaka za túto knihu!

Louie Giglio
11,64 €
Dávid (39 recenzií)
23.04. 2018

Pekná plnofarebná a hlavne vydarená publikácia pre deti vo forme komiksu. Oceňujem hĺbku ponaučenia, ktoré vyplynulo z celého príbehu, ktorý nebol zbytočne dlhý. Vecné, konkrétne a aktuálne.

Paul White
0,97 €
Dávid (39 recenzií)
13.04. 2018

Nádherná obohacujúca kniha. Plnofarebný obsah jej ešte pridáva na hodnote. Veľmi pekné spracovanie so zaujímavými základnými informáciami o konkrétnych reholiach, ich pôsobení a poslaní na Slovensku. Vďaka Bohu za všetky tieto rehole!

Adrián Lančarič; Petra Božena Trnková
17,46 €
Dávid (39 recenzií)
10.04. 2018

Za mňa osobne je to jedna z absolútnej špičky kníh, ktoré som za posledný rok, možno rok a pol prečítal. Otec Michal Zamkovský je vďaka svojim skúsenostiam a napriek vyššiemu veku stále obrovskému zápalu a vášni pre Boha úplne "nad vecou." Veľmi jasne a priamo pomenúva veci v Cirkvi a pasáže knihy, v ktorej sa osobitne venuje fungovaniu v podzemnej Cirkvi, spovedi či charizmatickej obnove patria do kategórie "to jednoducho musíš prečítať." V tejto knihe sa skrýva ohromný poklad, veľká vďaka za ňu. Mimoriadne obohacujúca kniha, ktorá mnohým čitateľom určite veľmi výrazne rozšíri obzory. Odporúčal by som ju osobitne ľuďom, ktorí sa na charizmatikov pozerajú "cez prsty."

Pavol Rábara; Imrich Gazda; Michal Zamkovský
12,80 €
Dávid (39 recenzií)
06.04. 2018

Kniha, ktorú som jednoducho nechcel spustiť z ruky, kým som sa nedopracoval k poslednej stránke. Autorka a zároveň hlavná postava skutočného príbehu, Heather Koppová, sa veľmi živo a občas dokonca s dávkou humoru vracia k svojmu dlhoročnému boju s alkoholizmom. Ide do detailov a pritom neváha odkryť aj tie najtajnejšie (tie sú často zároveň aj najtemnejšie) zákutia svojho života a prežívania viery a závislosti. Fascinujúci príbeh, ktorý rozhodne nie je určený len ľuďom, ktorých sa priamo či nepriamo dotýkajú problémy alkoholikov. Vďaka veľkej úprimnosti a priezračnosti pred čitateľom vznikla prvotriedna autobiografia, ktorá spĺňa tie najvyššie kritériá, čo do obsahu i výpovednej hodnoty knihy.

Heather Koppová
1,94 €
Dávid (39 recenzií)
06.04. 2018

Kniha, ktorá by mala prejsť rukou (takmer) každého jedného človeka. Na prvý pohľad sa môže zdať, že ide o titul vhodný len pre ženy, no povedzme si na rovinu - nielen nežnejšie pohlavie súperí po pohľade do zrkadla s pocitom menejcennosti. V dobe, kedy je pohľad na (ženskú) krásu zdeformovaný a totálne pokrivený ide o mimoriadne hodnotnú knihu, ktorá v mnohom otvára oči. Autorka na svojom vlastnom živote prevedie čitateľa cez 2 extrémy - obžerstvo a túžbu po "dokonalom" vzhľade, ktorá zväčša prerastie vo fanatizmus. Ideálna voľba pre človeka, ktorý ešte stále nenašiel v Božom náručí svoju hodnotu. Jedným slovom perfektné!

Lisa Beverová
5,96 €
Dávid (39 recenzií)
06.04. 2018

Po prečítaní textov Karla Lovaša sa nik nebude čudovať, prečo patrí medzi obľúbených autorov. Píše zrozumiteľne a jasne. Veľmi priamo poukazuje na naše chyby, no zároveň sú jeho texty plné nádeje odkazujúce na neopísateľne milujúceho Krista. Obohacujúce texty, ktoré prinášajú nový vietor do našich zastaralých plachiet vnímania viery a náboženstva.

brat Šavol
5,82 €
Dávid (39 recenzií)
06.04. 2018

Karol Lovaš píše veľmi jednoduchým štýlom. Nechodí okolo horúcej kaše, je priamy, svoje názory a pohľad prezentuje jasno a stručne. V tejto knihe sú vybrané myšlienky z jeho predchádzajúcich titulov a ide o skutočne dobrý výber textov, ktoré nás nútia čítať ďalej a ďalej. Ľahké čítanie, ktoré rozhodne neurazí a obohatí vďaka svojskému pohľadu autora na situáciu v spoločnosti a v našich osobných životoch.

Karol Lovaš; Brat Šavol
3,30 €
Dávid (39 recenzií)
06.04. 2018

Minimálne raz každý týždeň v nedeľu vyznávame svoju vieru. Z našich úst vypúšťame tzv. "krédo" automaticky, bez zamyslenia, resp. náš život s naším vyznaním vôbec nekorešponduje. Anselm Grün je perfektný autor, ktorý v knihe Moudrost vyznání víry ozrejmuje každú jednu vetu či dokonca slovo modlitby Verím v Boha. Tento benediktínsky mních podľa vlastných slov napísal túto knihu preto, aby nám tým vniesol svetlo do života a upevnil nás vo viere. Jeho zrozumiteľný výklad jeho cieľ naplnil. Veľmi hodnotná kniha, ktorá rozširuje obzory a poznanie. Modlitba Verím v Boha vďaka nej dostáva nový, hlbší rozmer.

Anselm Grün
9,16 €
strana: 1 z 4