Recenzie: Helena

-15%

3,74 €

4,9
H
Helena (6)

26. februára 2018

Elias Vella patrí medzi moje srdcovky :) Knižka je iná ako som očakávala. Najprv nás Vella prevedie cez pochopenie čo znamená uzdravenie a skutočná túžba po ňom a potom prináša konkrétne modlitby uzdravenia k rôznym problémom ako ranám z detstva, z rodokmeňa a rany súvisiace s konkrétnymi hriechmi. Mne táto knižka veľmi pomohla pri uzdravení z hnevu :) Vrelo odporúčam.

Boj Panny Márie a diabla počas exorcizmov

Francesco Bamonte

-15%

7,57 €

4,9
H
Helena (6)

26. februára 2018

Túto knižku by som zaradila medzi ťažšie čítania avšak veľmi obohacujúce. Páči sa mi prístup autora. Najprv podá rozsiahlu a trochu ťažšiu katechézu o Mame a potom ju doplní zážitkom z exorcizmov. Páči sa mi hlavne to, že nejde po zážitkoch (veľa z nás asi fascinujú exorcizmy, však? :)) , ale naopak upriamuje pohľad na Boha a Máriu, nie na diabla. Odporúčam čitateľom, ktorý nie sú "nováčikovia" vo viere, lebo katechézy sú naozaj ťažšie na pochopenie :)

Kňazstvo ženy - Kňazstvo srdca

Kňazstvo ženy - Kňazstvo srdca

Jo Croissant

-15%

4,68 €

5,0
H
Helena (6)

26. februára 2018

Nádherná! Viac k tejto knižke ani netreba povedať :) Myslím si, že by si ju mala prečítať každá žena, pretože táto knižka nás privádza k poznaniu našej jedinečnosti, vzácnosti a dôležitosti a k úlohám pre ktoré sme stvorené. Vzácne je pre mňa hlavne to, že je táto knižka napísaná tak šikovne, že je pre ženy v akomkoľvek stave - či už v manželstve, slobodné alebo zasvätené. Obohatené o svedectvá žien.

Počúvanie Ducha Svätého

Počúvanie Ducha Svätého

G. E. Schulhoff

-15%

0,38 €

5,0
H
Helena (6)

26. februára 2018

Téma Ducha Svätého je často akoby tabu o ktorom sa veľa nehovorí. V tejto naozaj útlej knižočke nám autor dáva odpoveď na pálčivú otázku mnohých z nás: Ako vlastne máme počúvať Boha? Na základe svojich vlastných životných skúseností je jeho odpoveď veľmi praktická a nazvala by som ju klenotom odpovedí :) Aj mňa dlho trápilo ako prakticky počúvať Boha, lebo všade sa písalo a hovorilo, že je to potrebné, ale nikto neposkytol návod. Mne táto knižka veľmi pomohla a pomaličky sa učím počúvať Ocka.

Bohom vyslobodená

Bohom vyslobodená

Sonja Corbitt

-15%

8,42 €

4,8
H
Helena (6)

26. februára 2018

Na túto knihu som sa veľmi tešila a môžem povedať len jedno - som veľmi spokojná! Táto knižka totiž nie je písaná "zvyčajným" spôsobom, ale autorka pomenovala každú kapitolu podľa jednej Ježišovej otázky. Veľmi úzko pracuje s Bibliou a s katechizmom, knižka je plná jej pozitívneho a veselého prístupu. Na základe svojich osobných skúseností podáva konkrétny spôsob spolupráce s Duchom Svätým. Ukazuje nám túto tretiu Osobu, ktorá je často opomínaná, v novom svetle a učí nás, že naše ženské srdcia sú stvorené na obraz Ducha. Krásna kniha, určite odporúčam :)

Evanjelium na každý deň (2018)

Evanjelium na každý deň (2018)

Štefánia Beňová

-15%

3,74 €

5,0
H
Helena (6)

26. februára 2018

Táto knižka je skutočným darom. Nielenže vedie k pravidelnému čitaniu svätého Písma, ale mne osobne aj rozširuje obzory svätých, ktorí sú uvedení ku každému dňu (kto by si pomyslel, že žil svätý Tryfón? :)) . Okrem evanjelia obsahuje aj zamyslenia autorky k danému Slovu a krátku modlitbu odvodenú z daného evanjelia.

100%

PAVOL, pred 4 dňami