Recenzie: Dominika

Zjavenia sv. Brigity Švédskej

Zjavenia sv. Brigity Švédskej

Brigita Švédska

-15%

7,57 €

4,9

Toto je "must have" do každej knižnice. Napriek tomu, že sv. Brigita žila pred viac ako 700 rokmi, jej zjavenia sú neuveriteľne aktuálne aj dnes. Vízie a mystické zážitky neinterpretuje desivo, ako to bolo v období stredoveku zvykom, ale zdôrazňuje Božiu lásku voči ľuďom, jeho milosrdenstvo a moc Jeho obety. Kniha podáva náhľad do života Svätej rodiny v situáciách, ktoré nie sú v evanjeliách spomenuté, no stali sa súčasťou tradície Cirkvi. Sv. Brigita Švédska a jej zjavenia sú hlbokou studňou múdrosti a poznania pre každého, kto sa rozhodne im venovať trocha času. Veľmi odporúčam!

Bratia Levie srdce

Bratia Levie srdce

Astrid Lindgrenová

-15%

8,46 €

5,0
D

Výborná kniha nielen pre deti. Astrid Lindgrenová opäť predviedla svoje literárne majstrovstvo. Vrelo odporúčam.

Malakandra

Malakandra

C. S. Lewis

-15%

8,46 €

5,0
D

Veľmi odporúčam! Po všetkých dystopických, post-apokaliptických a cyberpunkových knihách ktoré som v ostatnom čase čítala, je fajn, na chvíľu sa vrátiť ku klasickej vedeckej fantastike. Malakandra je v podstate viac vedecká fantasy. C.S.Lewis je známi a obľúbený najmä pre svoju sériu Kroník Narinie, kde je kresťanská alegória jemne a citlivo vtkaná do vzrušujúceho a napínavého fantastického dobrodružstva určeného deťom. Malakandra je podobnou alegóriou, ktorá je ale napísaná hlavne pre dospelých.

Rady skúseného diabla

Rady skúseného diabla

C. S. Lewis

-15%

9,78 €

5,0
D

Toto útle dielko som prečítala asi za týždeň, k čomu prispel aj veľmi príťažlivý, čítavý a miestami humorný až ironický jazyk rozprávača. Ak vám nie je premisa tejto knihy dosiaľ známa a C.S. Lewis je pre vás autorsky skôr novou tvárou ako starým priateľom, potom je dobré vedieť že ide o skutočný skvost nielen v oblasti kresťanskej literatúry, ale aj filozofie a literatúry ako takej.

100%

PAVOL, pred 5 dňami