Zachej.sk Recenzie Recenzie používateľa Miloslava

V našej ponuke

Miloslava (29 recenzií)
26.09. 2017

O tomto kvíze sme sa dozvedeli náhodou od známej a rozhodli sme sa ho zakúpiť. Celú rodinu naštartoval k rozmýšľaniu a mal u nás veľký úspech. Zapojili sa naozaj všetci, aj najmenší 4 ročný :) Otázky sú jednoducho formulované a sú odstupňované podľa náročnosti. Napríklad 5-najťažší nám dal zabrať, hrali sme ho ako hru s deťmi. Mrzí ma len, že kvíz Vianoce aj Kniha biblických kvízov pre deti je už vypredaná.... ): Určite by sme si ich kúpili a dotlač by ma určite potešila. :)

1,78 €
Miloslava (29 recenzií)
26.09. 2017

Veľmi pekne ilustrovaný deviatnik, naše deti nadchol, lebo bol priblížený ich detskej duši, po prvé výstižnými obrázkami, po druhé niekoľkovetovými modlitbami, ktoré netrvajú niekoľko minúť a na záver prosbou-modlitbou k Panne Márii a je tam plus na každý deň jedna činnosť, ktorú ma dieťa urobiť. Aj keď bola odložená bokom a náhodou som zabudla, deti si vždy na deviatnik k Sedembolestnej Panne Márii vždy spomenuli. :)

Miloslava (29 recenzií)
26.09. 2017

Veľmi som sa tešila na túto knižočku, keďže všetkých svätých orodovníkov v ťažkých a beznádejných situáciách mám pokope. O každom je čosi napísané, potom litánie, modlitby k jednotlivým svätým a nakoniec, čo som nečakala, je ako bonus deviatnik. Prekvapilo ma, že je tam aj sv. Expedit, opäť zas som sa niečo nove dozvedela. Nájdete tam aj svätú Ritu, svätého Júdu Tadeáša a svätého Peregrína. Určite odporúčam do každej knižnice!

Miloslava (29 recenzií)
26.09. 2017

Možno som čakala nejaký návod v podobe antidepresívneho koktejla, ale knižočka od tohto poľského autora má skôr spracovanie v podobe nejakej otázky, alebo príkazu a následnej odpovede. Popravde som čakala rozsiahlejšie dielo, no určite táto útla knižočka, ktorá má len 80 strán, poteší mnohých. Minimálne zamyslenie sa nad problémom a úsmev na tvári :)

Arkadiusz Łodziewski
3,78 €
Miloslava (29 recenzií)
26.09. 2017

Táto Biblia sa mi páči tým, že je kúsok iná, ako tie ostatné pre deti. Určite ju odporúčam deťom, ktoré už vedia čítať, najlepšie od druhého či tretieho ročníka. Doplnená je ikonistickými ilustráciami a dodáva to knihe taký vážnejší ráz. Niečo podobne som aj hľadala, keďže tých detských s menej rozsiahlym textom už máme. Mne osobne príde tými ikonami taká klasická, žiadne moderne kresby, ale jednoduchosť.

8,92 €
Miloslava (29 recenzií)
26.09. 2017

Veľmi šikovný manuál, ako dieťaťu vysvetliť, ako sa deti dostanú do bruška a aj von. Osobne mi chýbalo niečo podobne v slovenčine, kde sa to dieťaťu vysvetlí v tej správnej katolíckej postupnosti. Doplnená je vyfarbovačkami a dieťa má možnosť klásť otázky. Takouto otvorenosťou sa podľa mňa vytvára vzťah s deťmi a je veľmi dobré, že sa tieto veci dozvedia najprv od nás rodičov, akoby sa to mali dozvedieť v škole.

Alena Ješková
3,69 €
Miloslava (29 recenzií)
31.07. 2017

Aj keď som si najskôr nebola istá, či je takéto spracovanie Novej Zmluvy vhodné pre dieťa, ktoré sa len nedávno naučilo čítať, naozaj neľutujem, že som jej takpovediac toto komixové spracovanie kúpila. Obrázky s textom naozaj zaujali, je to pekné farebné spracovane plus aj obsahovo: Môžem naozaj odporučiť, či pre začínajúcich čitateľov, alebo kľudne aj pre staršie deti.

Miloslava (29 recenzií)
31.07. 2017

Malé šikovné leporelá pre najmenšie detičky do kostola. Každé má zaujímavý motív, odporúčam pre deti, ktoré už dokážu knižku udržať. Sú farebné a veselé a určite zaujmú každé dieťatko. Jediné, čo mi chýbalo bolo to, že v knižkách nie je žiaden text, iba obrázky, ale inak im nemám čo vytknúť.

Miloslava (29 recenzií)
31.07. 2017

Pexeso Posolstvá má v našej rodine veľký úspech. Kartičky sú doplnené malými krásnymi ilustráciami s výstižnými textami, ktoré u detí prinajmenšom upevňujú akoby cit pre vieru a pre Božie veci. Mňa osobne veľmi oslovilo, že nejde o pexeso z tvrdého papiera, ale je to akoby tvrdý papier s laminátom, preto bolo pracnejšie ich aj všetky bezchybne vystrihnúť. Určite odporúčam od najnižšieho veku :-)

1,16 €
Miloslava (29 recenzií)
31.07. 2017

Knižku som zhltla ako sa hovorí na posedenie. Je zaujímavo napísaná, logicky usporiadaná s množstvom cenných informácií o tom, ako diabol pôsobí, aké sú jeho vstupne brány, praktiky a veľmi oceňujem u autora, že poodkryl kúsok z osobnej skúsenosti pri exorcizmoch. Nemôžem si pomôcť, ale rada by som na záver parafrázovala jednu vetu, kde napísal, že u nás nemá byť cieľom zamyslenie sa nad diablom a skúmanie toho, čo vo svete robí, ale že sa máme upriamiť na Boha, ktorý je naším cieľom. A taktiež pri prekliatiach spomenul, že teraz sa nemáme zamýšľať, kto nám kedysi uškodil porobením atď., že sa v tom nemáme vŕtať a vracať sa do minulosti. Za mňa to je kniha, ktorá by nemala chýbať v žiadnej knižnici.

Imrich Degro
5,19 €
strana: 1 z 3