Recenzie: Elena

-15%

7,23 €

5,0
E
Elena (13)

31. decembra 2018

Vynikajúca kniha pre všetky ženy - matky a manželky! Pri nej sa človek cíti byť sám sebou a uvedomuje si radosť z toho, že "nie som sám" v prežívaní obyčajných každodenných okamihov. Páči sa mi svieži, zrozumiteľný a trefný jazyk autorky. Naozaj výborná kniha!

Pozor na jazyk!

Pozor na jazyk!

Karen Ehmanová

-15%

10,12 €

4,0
E
Elena (13)

8. augusta 2018

Veľakrát v knihe nájdeme podnetné myšlienky, i celé kapitoly, usvedčujúce človeka z veľavravnosti, ohovárania, zbytočnosti slov, vyťahovania sa, pokrytectva a podobných „nešvárov“ ako ovocia našej reči. Čitateľ, ktorý obľubuje a miluje pravdy Božieho slova si v tomto smere určite príde na svoje. Po prečítaní tejto knihy som naozaj dospela k rozhodnutiu viac sledovať spôsob, množstvo a potrebu mojich slov adresovaných druhým. Tiež som nanovo pochopila, že je lepších 5 minút strávených s cudzím človekom v úprimnom rozhovore „naživo“, ako hodinu sedieť pred obrazovkou PC alebo s mobilom v ruke.

Benedikt XVI. - Drahí bratia kňazi

Benedikt XVI. - Drahí bratia kňazi

Peter Juan Pablo Bako (ed.)

-15%

8,16 €

5,0
E
Elena (13)

7. júna 2018

Na ceste spoznávania poslania a povolania kňaza, predtým bohoslovca a možno neskôr aj biskupa, nás vynikajúcim spôsobom sprevádza autor knihy Drahí bratia kňazi, Peter Juan Pablo Bako. Jeho dielo jedinečným spôsobom sumarizuje myšlienky z homílií a príhovorov emeritného pápeža Benedikta XVI. adresované bohoslovcom, kňazom a biskupom, ale i všetkým tým, ktorí chcú viac preniknúť do tajomstiev kresťanskej viery.

Mária Magdaléna

Mária Magdaléna

Anna Katarína Emmerichová

-15%

5,53 €

4,7
E
Elena (13)

2. augusta 2017

Dobrá kniha, ale v úvodnej časti ma unavovala. Veľmi zaujímavé boli pasáže približujúce Kalváriu. Oproti Gibsonovmu filmu Umučenie Krista, ktorý vychádzal z Emmerichovej, boli tieto časti zo života Pána Ježiša a Márie Magdalény zaujímavejšie práve v knihe. Oplatí sa prečítať!

Malej milovanej Princeznej

Malej milovanej Princeznej

Sheri Rose Shepherd

-15%

10,12 €

5,0
E
Elena (13)

12. mája 2017

Po úspechu knižného titulu Milovanej princeznej (pre ženy) vyšla jeho „zmenšená kreslená verzia“ určená menším dievčatám s názvom Malej Milovanej Princeznej. Namiesto fotografií sú v nej popri osobných listoch, ktoré napísal Kráľ, krátke jednoduché modlitby s kresleným pozadím adresované malou Princeznou Ockovi Kráľovi. Každý deň sa môže stať kniha pre dievča inšpiráciou, aby žila a žiarila ako princezná, ktorou naozaj je.

Cyril Vasiľ

Cyril Vasiľ

Jozef Majchrák; Martin Hanus

-15%

5,02 €

5,0
E
Elena (13)

17. apríla 2017

Kniha je sondou do ľudskosti a múdrosti predstaviteľa Cirkvi, ktorý vie, o čom hovorí a vie, ako to má povedať, aby nikomu neublížil, no zároveň aby vystihol pravdivú podstatu vecí. Je napísaná formou rozhovoru,čo sa ľahko číta a zároveň dodáva obsahu autenticitu a dynamickosť. Pri tejto knihe som mala pocit, že mi konečne niekto múdro a zodpovedne vysvetľuje otázky týkajúce sa sveta a Cirkvi v nej spôsobom, ktorý veci nezľahčuje, ale ani z nich nerobí prvoplánovú senzáciu, ako sme na to zvyknutí z médií. Vynikajúca práca autorov. Ďakujem! Som hrdá, že Cirkev na Slovensku má takúto osobnosť. Odporúčam všetkým kresťanom i hľadajúcim pravdu!

Svätý Don Bosco

Svätý Don Bosco

Domenico Agasso; Renzo Agasso; Domenico Agasso ml.

-15%

10,97 €

5,0
E
Elena (13)

5. januára 2017

Vynikajúce dielo. Odporúčam pre všetkých, ktorí neprestali snívať o svätosti. Ale aj pre všetkých vychovávateľov mladej generácie. Neskutočný človek to bol. Veľmi ma kniha oslovila. Je to nadčasový príbeh podnetný v nasledovaní. Pútavý obal, prehľadné usporiadanie, možnosť rozdeliť si čítanie na časti. Veľa faktov, vhodne a zrozumiteľne okomentované citáty...zážitok z čítania, ktoré trvá kratšie, ako ste si pôvodne plánovali. Blíži sa 31. január, deň spomienky na sv. dona Bosca. som rada, že o ňom viem vďaka tejto knihe viac.

15 dní so svätým Františkom z Assisi

15 dní so svätým Františkom z Assisi

Thaddée Matura

-15%

3,40 €

5,0
E
Elena (13)

15. decembra 2016

Sv. František je jeden z najgeniálnejších svätých práve pre svoju jednoduchosť. Táto kniha mi pomáha pripraviť sa na Vianoce. Rozhodla som sa prečítať ju práve preto, že čaro Vianoc s Betlehemom je práve podľa tradície zásluhou sv. Františka. Čítam ju 15 dní pred Slávnosťou Božieho narodenia a cítim, ako ma cez slová sv. Františka a aj autora knihy Boh pomaly vedie k Vianociam. Najviac ma fascinuje, že názov témy modlitby každého dňa úplne korešponduje s tým, čo prežívam navonok i vo vnútri. Úžasná kniha! Odporúčam.

Páter Pio a očistec

Páter Pio a očistec

Marcello Stanzione

-15%

6,72 €

4,2
E
Elena (13)

2. decembra 2016

Knihu som si vybrala na základe obálky a názvu titulu. Pohľad svätého Pátra Pia, (hoci len na ilustrácii prednej obálky) je pohľadom, ktorý preniká hlboko do duše. Meno tohto svätého je celkom iste zárukou úspešného predaja knihy. Pre mňa bol titul veľkým prínosom, hoci našli sa v ňom aj miesta nezáživné a zdĺhavé. Zaujali ma reálie zo života svätého Pátra Pia, jeho skúsenosť s témou očistec. Netradičná bola paralela autora medzi očistcom na zemi a očistcom po smrti, ktorú vytvoril porovnaním skúsenosťami zo života sv. Kataríny Janovskej a sv. Pátra Pia. Kniha ma presvedčila o potrebe viac sa modliť a obetovať za duše v očistci, a zároveň posilnila môj život v postoji odovzdanosti života do rúk Boha. Oceňujem rôzne modlitby za duše v očistci v záverečnej časti knihy. Moje hodnotenie: Výborné! štyri hviezdičky

Keď hovorí Boh

Keď hovorí Boh

Andreas Englisch

-15%

7,23 €

4,0
E
Elena (13)

2. novembra 2016

Proroctvá sú témou, ktorá bude zaujímať vždy. Každý z nás občas zatúži "vedieť viac", respektíve "vidieť ďalej" ako ostatní. V Katolíckej cirkvi sú proroctvá jej neoddeliteľnou súčasťou. Viažu sa najmä na mariánske zjavenia. Táto kniha hovorí predovšetkým o nich, ale nielen o nich. Autor je súčasníkom sv. Jána Pavla II. a približuje jeho život vo Vatikáne, život v blízkosti dnes už oficiálne svätého pápeža. V knihe nájdete niekedy naozaj neuveriteľné súvislosti, ktoré autorovi ako skúsenému novinárovi neunikli a ktoré možno i šokujú. Pochopíte, že Vatikán nie je žiadny dokonalý svet, ale svet ľudí, ktorí robia aj chyby a často na ne doplatí predovšetkým pápež. Zároveň vás kniha prinúti zamyslieť sa nad tým, že ak pápež verí proroctvám, predovšetkým proroctvám mariánskym, potom je tu výzva pre každého kresťana žijúceho v Cirkvi otvoriť sa týmto proroctvám tiež. Viera v proroctvá, ktoré dáva Boh cez vizionárov totiž prehlbuje práve vieru v Boha. Pretože o ich hodnovernosti svedčí to, že sa v príhodnom čase naozaj naplnia.

1 z 2

100%

PAVOL, pred 4 dňami