Zachej.sk Recenzie Recenzie používateľa Elena

V našej ponuke

Elena (3 recenzií)
02.08. 2017

Dobrá kniha, ale v úvodnej časti ma unavovala. Veľmi zaujímavé boli pasáže približujúce Kalváriu. Oproti Gibsonovmu filmu Umučenie Krista, ktorý vychádzal z Emmerichovej, boli tieto časti zo života Pána Ježiša a Márie Magdalény zaujímavejšie práve v knihe. Oplatí sa prečítať!

Anna Katarína Emmerichová
5,82 €
Elena (3 recenzií)
17.04. 2017

Kniha je sondou do ľudskosti a múdrosti predstaviteľa Cirkvi, ktorý vie, o čom hovorí a vie, ako to má povedať, aby nikomu neublížil, no zároveň aby vystihol pravdivú podstatu vecí. Je napísaná formou rozhovoru,čo sa ľahko číta a zároveň dodáva obsahu autenticitu a dynamickosť. Pri tejto knihe som mala pocit, že mi konečne niekto múdro a zodpovedne vysvetľuje otázky týkajúce sa sveta a Cirkvi v nej spôsobom, ktorý veci nezľahčuje, ale ani z nich nerobí prvoplánovú senzáciu, ako sme na to zvyknutí z médií. Vynikajúca práca autorov. Ďakujem! Som hrdá, že Cirkev na Slovensku má takúto osobnosť. Odporúčam všetkým kresťanom i hľadajúcim pravdu!

Jozef Majchrák; Martin Hanus
12,90 €
Elena (3 recenzií)
15.12. 2016

Sv. František je jeden z najgeniálnejších svätých práve pre svoju jednoduchosť. Táto kniha mi pomáha pripraviť sa na Vianoce. Rozhodla som sa prečítať ju práve preto, že čaro Vianoc s Betlehemom je práve podľa tradície zásluhou sv. Františka. Čítam ju 15 dní pred Slávnosťou Božieho narodenia a cítim, ako ma cez slová sv. Františka a aj autora knihy Boh pomaly vedie k Vianociam. Najviac ma fascinuje, že názov témy modlitby každého dňa úplne korešponduje s tým, čo prežívam navonok i vo vnútri. Úžasná kniha! Odporúčam.

Thaddée Matura
3,88 €