Recenzie: Michal

-15%

10,12 €

4,0
M
Mišo (5)

14. júla 2015

Rázcestia, áno aj tie nájdeme vo svojej duši. Ako veľa z nás, tak aj hlavná postava Anthony Spencer, má vo svojom vnútri zranenia z minulosti, múry, ktoré bránia už aj tak krehkú dušu, pred ďalšími vzťahmi a sklamaniami. No je tu Niekto, kto mu pomáha zmeniť sa, budovať svet, ktorý ma v sebe, zbaviť sa strachov a prežívať znova tie už zabudnuté pocity lásky.

Každý deň s Božím Slovom (2015)

Každý deň s Božím Slovom (2015)

Štefánia Beňová

-15%

3,74 €

4,9
M
Mišo (5)

1. apríla 2015

Útla, no obsahom veľmi bohatá knižôčka, plná Božieho slova a zamyslení na každý deň, ktorú využiješ po celý rok. Citáty z Biblie a zamyslenia zoradené podľa dátumu na každý deň v roku.

Päť jazykov lásky

Päť jazykov lásky

Gary Chapman

-15%

9,27 €

5,0
M
Mišo (5)

12. februára 2015

5 jazykov lásky. Tak sa volá jedna super kniha o problémoch v manželstve. Podľa mňa by si ju mali povinne prečítať všetci mladí a tí, ktorí sa chystajú do manželstva. Ide v nej vlastne o to, že 2 ľudia sa pred svadbou často ani neľúbia, myslia si že áno, no sú zamilovaní. Urobia pre svoju ,,polovičku,, naozaj všetko. Obetujú čas jeden pre druhého, vypočujú sa navzájom, povzbudia, idú len tak von na prechádzku, do divadla, kina, či reštaurácie. Ešte stále dokážu druhému prejaviť dôveru, pochopenie a hlavne čas v ťažkých ale i tých pekných chvíľach... Po svadbe idylka vydrží niektorým pár rokov... Potom sa jeden druhému sprotivia, začnú hádky, nedorozumenia, láska vyprcháva z ich vzťahu a pýtajú sa kde mali oči keď našli takého hlupáka/-čku. Prečo je to tak ? Ako z nadpisu vyplýva, existuje niekoľko druhov jazykov lásky. Je to vlastne ako viac cudzích jazykov. Cudzích preto, lebo každý má ten svoj vlastný a ak má manželstvo a vzťah dobre fungovať, partner sa musí naučiť prejavovať lásku svojej partnerke jej jazykom lásky. Samozrejme to platí aj naopak.

Chatrč

Chatrč

William Paul Young

-15%

9,78 €

4,5
M
Mišo (5)

27. apríla 2014

Dostal som tip na knihu Chatrč. No to som ešte netušil, čo všetko sa skrýva v tejto úžasnej knihe. Hlavný hrdina, otec, manžel, priateľ rozpráva svoj príbeh. Príbeh o krásnom rodinnom výlete do národného parku. Všetko sa zdá byť ako idylka. Až dovtedy, kým sa v tomto parku nestane niečo strašné. Udalosti, ktoré sa vyskytnú, odvedú pozornosť otca Meckenzieho od svojej malej dcéry. Túto príležitosť využije ako sa ďalej ukáže lienkový vrah, ktorý ju unesie do chatrče v lese pri rybníku a tam ju aj zabije... Možno si povieš čo je na tom také dobré, v televízií sú nám takéto prípady, vraždy predkladané každý deň. Súhlasil by som s tebou, ale príbeh pokračuje... To čo nám v televízore ale neukážu je to, čo sa deje s rodinou unesených aj niekoľko rokov po incidente. Meckenzie toto znáša horšie ako jeho manželka. Všetko sa zaostruje ešte aj tým, že telo ani vrah sa dosiaľ nenašli. Existuje spravodlivosť? Prečo muselo trpieť práve toto malé nevinné dievčatko? Existuje vôbec Boh a ak áno, prečo dopustil, aby sa všetko toto stalo? Takéto otázky ničia otca neustále.Narozdiel od svojej ženy, ktorá má s Bohom vytvorený krásny vzťah, čo potvrdzuje aj to, že ho volá Tato, Meckenzie stráca vieru. Raz v schránke nájde odkaz, že ak chce odpovede, mal by sa dostaviť do spomínanej chaty, kde zavraždili jeho dcéru. Samozrejme list je podpísaný Tato. Dostáva sa pred veľmi ťažké rozhodnutie. Napísal toto niekto úmyselne, aby si z neho urobil srandu, alebo ho chce vrah vlákať do pasce, zatiaľ čo zabije jeho rodinu? Má sa zveriť s týmto svojej manželke? Veď nikto nevie, že ona volá Boha Tatom. Akoby to mohol niekto vedieť? Čo urobí a ako sa bude príbeh rozvíjať ďalej, by mal zistiť každý sám :). No sľubujem, že ak sa do toho dáš, neoľutuješ. Navždy sa ti zmení pohľad na Boha.

Návrat do chatrče

Návrat do chatrče

C. Baxter Kruger

-15%

9,78 €

5,0
M
Mišo (5)

27. apríla 2014

Baxter Kruger, tak ako aj my ostatní si raz prečítal knihu Chatrč od Jounga. Aké mal z toho pocity? Bol nadšený ako milióny ľudí, ktorí si ju prečítali tiež. V tejto knihe je ústrednou témou Ježišová láska a tajomstvá Svätej Trojice. Autor sa pozná s Joungom osobne a v knihe nechýbajú mnehé vysvetlenia a zamyslenia z Chatrče. No obsahuje aj mnohé ďalšie rozvinuté myšlienky o Bohu a... To by si už mal každý určite prečítať sám :) No zaručujem sa za to, že táto kniha vám lepšie pomôže pochopiť príbeh Chatrče a prehĺbi váš vzťah s Otcom. Môžem len 5-timi hviezdičkami odporúčať :)

100%

PAVOL, pred 5 dňami