Recenzie: Ľubomír

Marge Fenelon

-15%

7,57 €

4,0
Ľubomír (21)

21. októbra 2020

Autorka v knihe ponúka konkrétne návody na riešenie problémov v manželstve a problémov s deťmi, pričom sa opiera o život Panny Márie a posúva ho do súčasnosti. Na Máriu pozerá iným pohľadom, pohľadom kresťanskej ženy a mnohými myšlienkami nás vedie k zamysleniu sa nad veľkou zodpovednosťou matky vo vzťahu k deťom predovšetkým v oblasti viery a skutočných morálnych hodnôt. Kniha obsahuje aj praktické rady na prehĺbenie osobného vzťahu k Márii prostredníctvom bežných, každodenných udalostí či povinností. Veľmi pekná kniha.

Milovaná taká, aká si

Milovaná taká, aká si

Miriam James Heidland

-15%

5,87 €

4,9
Ľubomír (21)

13. októbra 2020

Veľmi povzbudivý príbeh ženy, ktorá postupne v krátkych kapitolách odkrýva svoju minulosť, až nakoniec dôjde k okamihu jej obrátenia a začne sa dlhý proces jej vnútorného uzdravenia. Aj napriek prvému pocitu z obálky táto kniha určite nie je určená pre ženy, ale dokáže zaujať aj mužského čitateľa. Vrelo odporúčam :-)

Ak chceš chodiť po vode, musíš vystúpiť z lode

John Ortberg

-15%

6,55 €

4,8
Ľubomír (21)

24. februára 2020

Perfektná kniha, ktorá prináša naozaj zaujímavý pohľad na tak veľmi známy evanjeliový príbeh o "kráčaní po vode".

Srdce podľa Márie

Srdce podľa Márie

Edward Looney

-15%

5,87 €

4,9
Ľubomír (21)

4. júla 2018

Aké je srdce našej nebeskej Matky? O tom sa môžeme dozvedieť na stranách knihy od pátra Edwarda Looneyho, ktorý nás pozýva na dobrodružnú cestu trvajúcu 31 dní. Netreba si zbaliť batožinu, ani vybaviť dovolenku v práci, stačí sa iba pohodlne usadiť a čítať. Na každý deň pre nás autor pripravil krátke jednoduché zamyslenie založené na citáte zo Svätého písma, aby nám pomohol odkryť a objaviť skutočné poklady, ktoré sa nachádzajú v Máriinom srdci. V tomto najsvätejšom srdci spoznáme obdivuhodné čnosti a vlastnosti, ktoré sú ozdobou našej Matky.

Uzdravený mocou Ježiša

Uzdravený mocou Ježiša

Bob Schuchts

-15%

7,57 €

4,9
Ľubomír (21)

4. júla 2018

Ak sa chceme v záhrade zbaviť nejakej nežiadúcej buriny, vždy je potrebné ju vytrhnúť aj s koreňom, pretože ak ho v pôde ponecháme, o pár dní burina opäť vykukne zo zeme a naša námaha bola zbytočná Čím sú korene hlbšie v zemi, tým väčšie úsilie je z našej strany potrebné. Čo robiť ak sa chceme zbaviť nežiadúcej buriny v našom duchovnom živote? Treba postupovať presne rovnako. Vytrhnúť aj s koreňom. ----------------------- Kniha Uzdravený mocou Ježiša od autora a zároveň terapeuta Boba Schuchtsa sa pre nás môže stať akýmsi „pracovným postupom“ ako bojovať so všetkými „škodcami“ v našom živote, so všetkým, čo nám zabraňuje žiť v dôvernom vzťahu s našim Pánom. Možno si často krát ani neuvedomujeme, kam až siahajú korene našich zranení a aké dôsledky to má nielen na náš duchovný, ale aj osobný život, a predovšetkým na naše vzťahy, či už k druhým alebo k samotnému Bohu. --------------------- Dobrý strom rodí dobré ovocie, kým zlý strom zlé ovocie. Každý z nás má šancu prinášať dobré ovocie, len je potrebné byť zakorenený v Kristovi. Možno práve prečítanie tejto knihy pomôže objaviť zranené miesta, ktoré je potrebné uzdraviť. Nie nadarmo sa hovorí, že lekár lieči, ale len Boh uzdravuje. A tak sa k nemu neboj priblížiť... a zažiť znova pravú slobodu.

Mimoriadne javy mystikov a svätých

Mimoriadne javy mystikov a svätých

Paola Giovetti

-15%

8,42 €

4,8
Ľubomír (21)

2. júna 2018

Mimoriadne javy je naozaj mimoriadna kniha v kategórii náboženskej literatúry, pretože podáva veľmi ucelený a obsiahly pohľad na to, že to, čo vyzerá v našich očiach neuveriteľne, je len malým odleskom Božej slávy. Vyzdvihnúť treba predovšetkým snahu autorky o podanie konkrétnych príkladov, ktorých pravdivosť je podložená svedectvami a výpoveďami ľudí.

Živá novéna k Panne Márii, rozväzovačke uzlov

Marge Fenelon

-15%

5,87 €

4,9
Ľubomír (21)

20. mája 2018

Každodenné meditácie zo Svätej Zeme ťa prinútia putovať aj po ďalšej zemi – po krajine tvojho vnútra – a nazrieť do tvojej trinástej komnaty. Neboj sa všetky trápenia vložiť v modlitbe Panne Márii. Veď ona sama, ako žena viery, ti povie: „Vstaň, choď k Pánovi: pochopí ťa.“ A keď túto výnimočnú knihu prečítaš, nezakladaj ju do svojej knižnice, ale požičaj ju niekomu zo svojho okolia. Táto kniha je aj preto „živá“, lebo nie je určená na to, aby zostala v poličke, ale aby neustále kolovala v rukách ľudí.

Pápež František: Otče náš

Pápež František: Otče náš

Pápež František; Marco Pozza

-15%

10,20 €

4,7
Ľubomír (21)

13. mája 2018

Kniha naplnila moje očakávania a vrelo ju odporúčam všetkým... má veľkú výhodu, tak ako aj samotná modlitba Otče náš... a síce, že nie je obmedzená vekom :-)

Poraziť diabla skrze Ježiša

Poraziť diabla skrze Ježiša

Angela Musolesi; Gabriele Amorth

-15%

6,72 €

5,0
Ľubomír (21)

13. mája 2018

Prečítanie tejto knihy dodáva odvahu... odvahu nebáť sa v mene Ježiša Krista bojovať so Zlým, veď Božie dary nám neboli zverené preto, aby sme ich schovávali. Možno aj ty v sebe objavíš dar modlitby, ktorý do teba vložil Boh, aby si prostredníctvom neho pomáhal iným.

Cesta do Compostely

Cesta do Compostely

Magda Kučerková; Ján Knapík

-15%

9,27 €

4,6
Ľubomír (21)

18. apríla 2018

Vďaka autorom plnofarebná kniha Cesta do Compostely ponúka čitateľom na viac ako 300 stranách veľmi zaujímavé poznatky spojené nielen so samotnou cestou, ale aj ďalšie cenné informácie, vhodné pre všetkých, ktorí nad týmto netradičným putovaním uvažujú. Kniha svojím uceleným a veľmi prehľadným spôsobom poskytuje čitateľovi prvotný obraz o svätojakubskej ceste. Verím, že po jej prečítaní sa v mnohých prelomia obavy a rozhodnú sa vydať na cestu.

1 z 3

100%

PAVOL, pred 4 dňami