Kontakt - Zachej.sk
Kontakt

FAQ

ZachejClub (Registrácia / Prihlásenie) - výhody
Čo je to ZachejClub?

ZachejClub je vernostný program, vďaka ktorému môžu zákazníci ešte viac ušetriť. Taktiež členovia ZachejClubu sa môžu dostať sa k obsahu, ktorý je pre nečlenov neprístupný.

Aké výhody ZachejClub ponúka?
  • Doručenie zadarmo nad 39 €
  • Zľava na novinky 10 %
  • Zľava 24% na vybrané knihy
  • Za každý nákup 3 % do peňaženky
  • Zľavy za vernosť až do 3%
Mám ako člen ZachejClubu nejaké povinnosti?

Nie. Členstvo v ZachejClube nevyžaduje žiaden Váš zásah. Po registrácii môžete hneď využívať všetky výhody. O ostatné sa stará systém automatizovane.

Ako sa môžem do ZachejClubu zaregistrovať?

Registrovať sa môžete na adrese https://www.zachej.sk/zachejclub/ v záložke „Registrácia“. Stačí nám k tomu iba email a heslo. Prípadne môžete využiť registráciu cez Facebook alebo G

Neviem sa zaregistrovať. Čo mám robiť?

Pri registrácii cez Facebook a Google musíte povoliť prístup hlavne k e-mailu, ktorým sa chcete registrovať. Ak sa registrujete cez e-mail a heslo, registrácia nebude prevedená len v prípade, ak daný e-mail už v databáze existuje.

Ak sa Vám&

Ako sa môžem do ZachejClubu prihlásiť?

Prihlásiť sa môžete na adrese https://www.zachej.sk/zachejclub/ v záložke „Prihlásenie“. Alebo môžete využiť prihlásenie cez Facebook alebo Google.

Neviem sa prihlásiť. Čo mám robiť?

Ak sa prihlasujete do svojho konta cez Facebook alebo Google, musíte byť v zároveň prihlásený aj v danej službe. A musíte sa prihlásiť pod tým istým kontom vo Facebook alebo Google, pod ktorým ste prevádzali registráciu.

Ak sa prihlasujete c

Môžem si objednať tovar, aj keď nie som členom ZachejClubu?

Áno, objednávku si môžete vytvoriť aj bez prihlásenia do svojho konta.

Ako môžem zmeniť svoje osobné údaje vo svojom konte v ZachejClube?

Po prihlásení to môžete urobiť jednoducho na stránke https://www.zachej.sk/moj-ucet/profil/. Mail, pod ktorým máte vytvorené konto, nie je možné zmeniť.

Ako si môžem zbierať peniaze do Peňaženky?

Táto možnosť je aktívna len pre členov ZachejClubu. Za každý nákup pripíšeme do vášho konta 3% z hodnoty nákupu. Stane sa tak po 14 dňoch od doručenia zásielky, o čom Vás budeme informovať e-mailom.

Ak si peniaze z Peňaženky neuplatním, čo sa stane?

Hodnotu v Peňaženke vám podržíme 180 dní. O vypršaní možnosti na uplatnenie peňazí z Peňaženky vás budeme informovať e-mailom.

Ako si môžem uplatniť peniaze z Peňaženky?

Urobiť tak môžete po prihlásení v košíku v kroku 1. Je tam možnosť zaškrtnúť, či chcete uplatniť nazbierané peniaze a znížiť si tým hodnotu aktuálneho nákupu.

Poskytujete vyššie zľavy pre kňazov?

Áno. Kňazom, rehoľníkom a bohoslovcom poskytujeme po registrácii 12% zľavu z pôvodných pultových cien. Je potrebné nás kontaktovať e-mailom na zachej@zachej.sk, aby sme si váš stav overili a nastavili vám zľavu. Na zobrazenie zľavy v konte je potr

Posielate objednávky aj do zahraničia a ako dlho to trvá?

Áno, ale len do Českej republiky, Rakúska a Nemecka. Doručenie trvá 3 - 4 pracovné dni.

Zachej Magazín - zasielanie noviniek, zliav a akcií
Čo je to Zachej Magazín?

Je to náš e-mailový spravodaj, v ktorom informujeme zákazníkov, čo je nové na knižnom trhu alebo akú akciu, či zľavu sme pre nich pripravili.

Ako sa môžem prihlásiť na odber Zachej Magazínu?

Môžete tak urobiť cez stránku https://www.zachej.sk/zachej-magazin/prihlasenie/, alebo pri vytváraní objednávky, prípadne pri registrácii.

Ako často Zachej magazín odosielate?

Minimálne raz týždenne, keďže knižné novinky prichádzajú do ponuky pomerne často.

Môžem sa prihlásiť len na odber akciových ponúk a zliav?

Aktuálne nie. Neponúkame túto možnosť.

Zachej Magazín mi neprišiel. Kde je chyba?

Skúste si pozrieť priečinok SPAM a ak tam náš magazín je, môžete označiť, že tento email nie je spam.

Chcem sa odhlásiť zo Zachej Magazínu. Čo mám robiť?

Ak ste sa rozhodli, že už od nás nechcete dostávať Zachej Magazín, môžete sa odhlásiť tak, že si nájdete v pätičke každého e-mailu linku na odhlásenie.

Objednávanie tovaru
Ako zistím, či je mnou vybraný tovar skladom?

Pri každom produkte informujeme, v akom stave sa daný produkt nachádza. Najčastejší stav je “skladom” a to znamená, že vieme mnoho krát ešte v daný deň expedovať.

Čo znamená, keď je pri knihe uvedené, že je vypredaná? Dokážete ju ešte zohnať?

Tu existujú dve možnosti. Buď je dočasne vypredaná s tým, že ju budeme naskladňovať hneď, ako sa opätovne dotlačí. Alebo je to vydanie knihy niekoľko rokov staré a tam to už bude ťažšie. Odporúčame však pri takejto knihe vyplniť svoj email a my vá

Je dodacia lehota pri produkte aktuálna a do akej miery sa dá na ňu spoľahnúť?

Všetky dostupné produkty máme na sklade a ak nenastane výnimočná situácia, dokážeme odosielať všetky objednávky do 24 hodín v pracovných dňoch. A doručenie už záleží od doručovateľských spoločností a ich vyťažeností.

Môžem si knihy pred objednaním bližšie pozrieť?

Áno. Mnohé knihy fotíme z rôznych pohľadov a tiež v rukách, aby ste mali predstavu aj o veľkosti knihy. A tiež ponúkame prelistovanie prvých strán knihy, to je však súčasťou výhod členstva v ZachejClube.

Chcem vedieť viac informácii o produkte. Pomôžete mi?

Samozrejme, napíšte nám email na zachej@zachej.sk. My preveríme všetky možné informácie a odpovieme vám.

Uvádzate ceny vrátane DPH?

Áno, vyplýva nám to zo zákona.

Aké osobné údaje musím zadať do objednávky, aby mi mohla prísť?

Vyžadujeme len tie základné údaje, aby sme mohli tovar doručiť. Meno, adresu, telefónne číslo a email.

Chcem poslať objednávku ako darček. Čo mám robiť?

Je to jednoduché. Stačí vyplniť údaje obdarovaného. Nezaškrtnuť, že chcete faktúru pribaliť do balíka a uhradiť objednávku.

Neviem si objednať cez internet. Môžete objednávku urobiť za mňa?

Áno, môžete nám napísať email, alebo zatelefonovať, objednávku radi za vás urobime.

E-knihy a iný elektronický obsah
Čo sú to e-knihy?

Sú to knihy, ktoré sú vytvorené vo forme elektronického obsahu. Teda po objednaní vám nepošleme tlačenú knihu, ale elektronickú.

Ako a kde môžem e-knihy čítať?

Na čítanie e-kníh boli vytvorené čítačky elektronických kníh, ktoré disponujú rôznymi funkciami. Výdrž batérie na jedno nabitie je veľká (aj niekoľko dní) a tiež displej je prispôsobený na to, aby čítanie neunavovalo oko čitateľa. Avšak dnes už ka

Ako si môžem objednať e-knihu?

U nás máme celú ponuke e-kníh na stránke https://www.zachej.sk/kategoria/165/e-knihy/. Je potrebné byť prihlásený do svojho konta v ZachejClube ešte pred vložením do košíka.

Môžem si e-knihu pozrieť pred objednaním?

Áno. Ak nám vydavateľ e-knihy túto ukážku poskytne, tak si ju môžete pred zakúpením prečítať.

V akom formáte sú e-knihy?

Dnes sú najbežnejšími formátmi 3: PDF, MOBI a EPUB. Väčšina zariadení na čítanie e-kníh už podporuje všetky formáty.

Ako sa dostanem ku svojej e-knihe?

Je potrebné, aby ste boli prihlásený vo svojom konte v ZachejClube https://www.zachej.sk/zachejclub/. Po prihlásení nájdete všetky vami zakúpene e-knihy na jednom mieste na

Spôsoby doručenia objednávok
Akými spoločnosťami doručujete zásielky a koľko to stojí?

Využívame najznámejšie spôsoby:

  • Zásielkovňa
  • Balík na poštu
  • Balíkobox
  • Balik na adresu
  • GLS kuriér

Aktuálny cenník doručenia nájdete na stránke

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Najrýchlejší spôsob doručenia je kuriérom, kedy zvyčajne sú naše zásielky doručované do 24 hodín. A podľa našich poznatkov Slovenská pošta a Zasielkovňa doručuju do 48 hodín.

Môžem si dohodnúť konkrétny dátum doručenia?

Áno, ak tento dátum uvediete do poznámky v procese nakupovania, radi to pošleme tak, ako to vám najviac vyhovuje.

Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením?

Áno, Slovenská pošta, Zásielkovňa a aj Kuriér GLS o doručovaní informujú SMS správou a emailom.

Môžem zmeniť objednávku po jej vytvorení?

Áno, ak sme vašu objednávke ešte neodoslali, o čo by sme vás informovali e-mailom, je možné do nej zasahovať.

Aká je cena za balné?

Balné si neúčtujeme.

Môžem si objednávku vyzdvihnúť osobne v kamennom obchode?

Toto možné nie je, ale disponujeme stovkami odberných miest siete Zásielkovne, tiež pobočkami Slovenskej pošty a tiež Balíkoboxmi.

Objednávka mi nedorazila. Čo mám robiť?

Zákazníkov informujeme e-mailom o expedovaní zásielky z našich skladov. Každý takýto e-mail obsahuje podacie číslo, podľa ktorého je možné sledovať samotnú zásielku. A tiež linku, kde sa dá pozrieť, kde sa konkrétna zásielka nachádza:

Kuriér ma nezastihol. Čo mám robiť?

Skúste sa s ním telefonicky dohodnúť na opätovnom doručení napr. nasledujúci pracovný deň.

Spôsob platby za objednávku
Akými spôsobmi môžem za objednávku zaplatiť?
  • na dobierku - pri prevzatí balíka a je to možné uhradiť kartou, ale aj v hotovosti
  • prevodom na účet
  • kartou VISA / MasterCard
  • internet bankingom Tatrabanky, VÚB banky a Slovenskej sporiteľne
  • mobilom cez službu</
Je platba kartou za objednávku bezpečná?

Áno, keďže platba sa realizuje na strane Tatrabanky.

Nepodarilo sa mi za objednávku zaplatiť. Čo mám robiť?

Toto sa stáva prevažne pri platbe kartou a najčastejšie to je z dôvodu odmietnutia platby vydavateľom karty. V tomto prípade odporúčame kontaktovať vašu banku, prečo nebolo možné platbu zrealizovať.

Aký spôsob platby mi odporúčate?

Taký, ktorý nám dovolí objednávku čo najskôr odoslať. A to je buď dobierka, alebo platba, ktorú máme hneď pripísanú na účte. Platba medzibankovým prevodom trvá 1 - 2 pracovné dni a o tento čas sa posunie odoslanie vašej objednávky.

Poskytujete zľavu pri väčších objednávkach?

Toto je veľmi individuálne, avšak rozmýšľame o tom pri objednávkach, ktorých hodnota prekračuje 150 €.

Kontakt

Call centrum
0850 999 500
volajte: 09:00 - 16:00 hod. (pondelok - piatok)
Volaním na toto číslo vám bude účtovaná len polovica vašej bežnej ceny za hovor.
Kontaktný formulár
Môžete tiež využiť náš kontaktný formulár, alebo nám napísať priamo na zachej@zachej.info.
Prevádzkovateľ obchodu Zachej.sk
Korešpondenčná adresa pre vrátenie zásielok:
Zachej.sk, s.r.o.
Hlavná 40 (Vitézov dvor), 040 01 Košice
Fakturačná adresa a sídlo firmy:
Zachej.sk, s.r.o.
Starohradská 2067, 013 03 Varín
IČO:
36821055
DIČ:
2022429827
IČ DPH:
SK2022429827

Zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, vložka č. 71639/L

Zodpovedná osoba: Jozef Ring

Bankové spojenie:
VÚB banka, a. s.
Č.ú.:
2857242155 / 0200
IBAN:
SK58 0200 0000 0028 5724 2155
SWIFT:
SUBA SK BX

Prosím, neuhrádzať priamym bankovým prevodom alebo vkladom žiadne platby pred tým, ako Vám oznámime detaily o platbe k Vašej objednávke.

Príjem objednávok cez e-shop: nonstop

Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj,
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
tel. č.: 041/763 21 30
logo

Staňte sa členom ZachejClubu
a získajte množstvo výhod:

icon

Poštovné zadarmo nad 39 €

Zákazníci nám píšu:

Viac hodnotení
user avatar

Váš obchod som si vybrala pre nízku cenu kníh a dostupnosť určitých titulov, ktoré som inde nevedela zohnať.

Anna

99 % zákazníkov <br/> nás odporúča

99 % zákazníkov
nás odporúča

Zdroj: Heureka.sk

Zachej magazín

Prihláste sa do newslettra a získajte pravidelné informácie o super ponukách, akciách a zľavách. Zo zasielania sa môžete kedykoľvek odhlásiť.

Možnosti doručenia

zasielkovnaparcelPostcourierGls

Možnosti platby

visamastercardtatraslspvubapplePaygooglePay
heureka_icon

ShopRoku 2021

Finalista - Knihy a e-čítanie