Zachej.sk Recenzie Recenzie používateľa Zuzana Ring, redaktorka

V našej ponuke

Zuzana Ring, redaktorka (164 recenzií)
18.10. 2018

Viete, že v Katolíckej cirkvi máme poklad? A nie jeden, ale rovno sedem: sedem sviatostí. Ich hĺbka je tak veľká a ich pôsobenie tak mnohotvárne, že nám nebude stačiť ani celý život na ich pochopenie. Aj preto sme sa rozhodli vydať knihu o spovedi. Áno, ďalšiu. Pretože chceme šíriť a hlásať zo striech všetku tú krásu a uzdravenie plynúce z jedného najväčších darov Boha ľudstvu: odpustenia hriechov skrze ruky kňaza vo sviatosti zmierenia.

Franz Spirago
3,92 €
Zuzana Ring, redaktorka (164 recenzií)
05.10. 2018

Vydať knihu o Fatime znamená sprostredkovať okolnosti najprorockejšieho posolstva spomedzi moderných zjavení. V čom je táto kniha iná oproti ostatným, ktoré už vyšli a prečo by ste ju mali zaradiť do svojej knižnice? Jednoducho preto, že fundovane, aktuálne a úplne objasňuje fenomén Fatima. Tri fatimské tajomstvá, či úkon zasvätenia sveta Nepoškvrnenému Srdcu Panny Márie – v tejto knihe sú preskúmané do tých najmenších detailov. Máte otázky týkajúce sa Fatimy? Tu nájdete odpovede.

Saverio Gaeta
7,83 €
Zuzana Ring, redaktorka (164 recenzií)
02.10. 2018

Túto knihu sme vydali ako odpoveď na rozrastajúci sa zmätok ohľadne anjelov. Je módou mať na každý prst desať anjelov. K Michalovi a Rafaelovi pridať Uriela (pričom tento má viac spoločné s nemenovaným práškom na pranie ako s nebeským chórom), vyberať si anjela podľa dátumu narodenia, či úplne v pohode používať anjelské kalendáre a zároveň pristupovať k sviatostiam. Nie je to správne! Obsah knihy Anjeli vo videniach veľkých mystičiek je v súlade s náukou Katolíckej cirkvi. Ukáže, že anjeli majú svoje miesto v Cirkvi, ale také aké im patrí - nechať sa nimi sprevádzať na ceste k Bohu a zároveň neupadnúť do nezdravého anjelského kultu.

Marcello Stanzione; Myriam Castelli
8,71 €
Zuzana Ring, redaktorka (164 recenzií)
26.09. 2018

Vizionárka Anna Katarína Emmerichová má v našom vydavateľstve osobitné miesto. Aj preto sme sa rozhodli vydať túto knihu. Sú v nej zozbierané zjavenia, ktoré dostala medzi prvými, keď bola ešte mladučkým dievčaťom. Starý zákon je pre nás tajomný viac než dosť. Mnohí ľudia mu nerozumejú a aj tí, ktorí berú do rúk Sväté písmo si radšej otvárajú Nový zákon. Slová mystičky: „a uvidela som...“ poodhalia tento závoj a vy môžete vnímať skutočnosti a postavy, ako reálne, živé a prítomné. Máme nádej, že Tajomstvá Starého zákona vás pritiahnu bližšie k nespútanému Božiemu Slovu.

Anna Katarína Emmerichová
6,95 €
Zuzana Ring, redaktorka (164 recenzií)
13.09. 2018

Fenomén Medžugorie. Niektorí ho prijímajú ako miesto modlitby a mnohých obrátení, iní nie. Vydaním tejto knihy nechceme nikoho nasilu presviedčať o tom, kto má pravdu. Chceme ponúknuť fascinujúci príbeh vizionárky Mirjany Soldo, ktorej rok 1981 radikálne zmenil celý život. Život poznačený nielen vojnou a komunizmom, ale aj nesmiernou Božou láskou, ktorá podľa jej slov, prevyšuje všetko tu na zemi.

Mirjana Soldo
10,47 €
Zuzana Ring, redaktorka (164 recenzií)
03.09. 2018

Rozhodnutie vydať túto knihu bolo jasné: napísala ju Sonja Corbitt - žena hlboko zamilovaná do Božieho Slova. Sonja Corbitt svoje umenie ukázala už v prvej knihe Bohom vyslobodená, a získala si sympatie aj tu na Slovensku. Sonja - konvertitka na Katolícku vieru, žije z Biblie deň čo deň a nachádza v ňom odpoveď a riešenie na všetko, s čím sa potýka. Tentokrát si na mušku zobrala strach. Začítajte sa a spoznajte, že pred strachom nemusíte kapitulovať. Môžete s ním nielen bojovať, ale aj nad ním zvíťaziť. A v tomto boji budeme s vami!

Sonja Corbitt
9,59 €
Zuzana Ring, redaktorka (164 recenzií)
09.08. 2018

Láska na prvý pohľad. Aj to sa v knižnom svete stáva a presne to sa mi stalo, keď som mala tú česť prečítať si "rukopis" tejto knihy. Hneď som vedela, že ju chceme vydať. Mimoriadne svieže dielko, ktorého príbehy napísal sám život a dokreslil jeden veľmi šikovný pán grafik. Výsledkom je kniha Milosrdenstvu v ústrety, ktorému kráča každý z nás, keď stlačí kľučku na spovednici...

Ján Knapík
6,07 €
Zuzana Ring, redaktorka (164 recenzií)
08.08. 2018

Prečo sme sa rozhodli vydať túto knihu? Lebo si uvedomujeme, aká je modlitba dôležitá. Slovami svätého Augustína: "je dýchaním." Rovnako ako bez neho neprežije naše telo, tak bez modlitby neprežije naša duša. Táto kniha skvelého Anselma Grüna je láskavým sprievodcom na dobrodružnej ceste modlitby. Chápeme, že nie vždy je to ľahké. Vieme, že v modlitbe sa odohrávajú ťažké zápasy. Takže preto. Aby ste vedeli, že v tom nie ste sami a tiež preto, aby ste našli pomoc, ktorú hľadáte.

Anselm Grün
6,95 €
Zuzana (164 recenzií)
29.05. 2018

Pred emocionálnymi ranami neunikne nikto z nás. Niektoré sú dlhoročné a hlboké, iné pomerne čerstvé a možno sme ich ešte nestihli spracovať. Každý z nás sa potrebuje stretnúť s Ježišom a zažiť ho ako toho, ktorý má moc premeniť naše rany na oslávené rany. Toto je dôvod, pre ktorý sme vydali túto knihu. Z môjho pohľadu je to jedna z najlepších a najkomplexnejších príručiek uzdravenia. Kniha je konkrétna, praktická a zrozumiteľná. 7 hlavných hriechov vieme vymenovať všetci. No táto kniha vás naučí oveľa viac. Pozrieme sa na korene týchto hriechov a ich ovocie. Ako náprotivok spoznáte 7 živých čností, či 7 znakov uzdravenia. Autor vás bezpečne povedie krok za krokom po ceste k Ježišovi - veď len v ňom je ozajstná sloboda.

Bob Schuchts
7,83 €
Zuzana (164 recenzií)
25.05. 2018

Dielko "Pane, príď mi na pomoc" je mocné. Modlitba je totižto mocná zbraň. Zlý duch sa nebojí našich darov či chariziem; ale kolien, ktoré sú sklonené pred Bohom v modlitbe. Vykročte na cestu modlitby!

Imrich Degro
2,55 €
strana: 1 z 17