Zachej.sk Recenzie Recenzie používateľa Zuzana

V našej ponuke

Zuzana (145 recenzií)
08.11. 2017

S touto knihou mám jediný problém a to so slovenským prekladom pôvodného názvu That Hideous Strength. Prečo Thulkandra? Mamma mia... No ale keď prežijete toto, všetko ostatné bude zážitok. Je dobré si prečítať aj predchádzajúce dva diely Kozmickej trilógie, aby ste sa nestratili v kontexte. Ako sme si už pri C. S. Lewisovi zvykli, jeho záverečné diela zo sérií (napr. Posledný boj z Kroník Narnie) sú vyeskalované do fantastických výšok, ktoré paradoxne poukazujú na tie najhlbšie hĺbky ľudského vnútra. Po prečítaní Kozmickej trilógie nebude nič také, ako predtým. Supeeer.

C. S. Lewis
14,50 €
Zuzana (145 recenzií)
08.11. 2017

Včera bola prezentácia tejto knihy a na prednáške odznelo, že pri čítaní mystických zjavení je veľmi dôležité poznať život mystika - v tomto prípade Anny Kataríny Emmerichovej. Do akého prostredia sa narodila a čo vplývalo na jej život. Hlboko sa ma dotklo, že žiadna z jej vízií nebola zadarmo, ale platila za ne vysokú cenu v podobe sebaobetovania a utrpenia. To, k čomu máme my teraz bezproblémový prístup (prepisy jej videní), ona zaplatila vlastnou bolesťou. V knihe je celistvo spracovaný jej život: od narodenia, cez vstup do kláštora, sťahovanie z miesta na miesto, stigmatizáciu, skúmanie pravosti jej zjavení, až po smrť. Životopis, ktorý by nemal chýbať u nikoho, kto rád číta zjavenia a posolstvá a má túto blahoslavenú v úcte.

Thomas Wegener
12,23 €
Zuzana (145 recenzií)
08.11. 2017

Čo sa dá vytknúť Maxovi Lucadovi? Snáď len to, že nepíše viac kníh :-) Opäť nesklamal a previedol ma Kristovým utrpením v dušičkovom období. Prečo nie. Na jeho knihách sa mi páči umenie prepájania udalostí z Ježišovho života so súčasným obdobím. Pre mňa osobne oddychové čítanie, pri ktorom sa dá aj mierne zamyslieť.

Max Lucado
6,69 €
Zuzana (145 recenzií)
27.10. 2017

Veľmi pekné čítanie, pokojné a predsa prekvapivé. Dej nie je až tak nabitý preexponovanými emóciami, napriek tomu sa postavy vyvíjajú postupne a s náležitým spádom. Na niekoľkých miestach ma až šokovalo otvorené vyjadrovanie autora, napr. o tom, ako mních každý deň myslí na sex a chýba mu láska blízkej osoby; či riadne pikantná nadávka (keď budete čítať o tom, ako Mark kosil trávnik a stala sa nehoda, spomeniete si); alebo v takej nahej realite opísaná prázdnota človeka, ktorý ju zapĺňa rýchlymi a nikam nevedúcimi vzťahmi so ženami. Celkový dojem z čítania zostal výborný a som rada, že sú ešte knihy, ktoré dokážu prekvapiť, ale neuraziť.

James Martin
7,76 €
Zuzana (145 recenzií)
23.10. 2017

Kniha prečítaná za dva večery. Bola to prvá kniha od tejto autorky a aj keď tento typ literatúry nevyhľadávam, musím priznať, že si ma získala. Ako oddychové čítanie ju môžem len a len odporúčať.

Tessa Afsharová
10,57 €
Zuzana (145 recenzií)
12.10. 2017

Kniha je napísaná pútavým rozprávačským štýlom. Miestami mi pripomína všetky tie staré knihy, ktoré som kedysi čítavala ešte na základnej škole. Autor sa aj priznáva k tomu, že miestami ju umelecky dokreslil, aby bola prístupná aj pre mladých. Život a posolstvo Titusa Zemana je natoľko silné, že by nemalo zapadnúť prachom. Osloví ako dospelých, tak aj mladých.

Jozef Luscoň
7,66 €
Zuzana (145 recenzií)
02.10. 2017

Hlboká novéna popretkávaná zázrakmi Jána Pavla II. - zväčša uzdraveniami, ktoré sa stali na príhovor tohto charizmatického svätca. Počas novény sa premodlí oblasť telesného aj duševného zdravia, je možné sa ju modliť za seba, aj za iných. Mne osobne dala a dáva mnoho. Tak nanovo objavujem Jána Pavla II. a všetko to, čo urobil nielen počas svojho života, ale koná aj teraz - z neba, kde sa za nás prihovára.

Zuzana (145 recenzií)
02.10. 2017

Absolútne skvelé čítanie pri ktorom sa nie je kedy nudiť. Napísané sviežim novinárskym štýlom Andreasa Englischa. Veľa nových a zaujímavých vecí zo života a ciest Jána Pavla II. interpretovaných jasne, prehľadne a miestami i vtipne. Autor sa nebojí klásť aj nepohodlné a spochybňujúce otázky a pri hľadaní pravdy ide niekedy naozaj až na kraj sveta. Ku knihe je pribalené aj CD - audiokniha a niektoré kapitoly som si teda aj vypočula. Ešte stále sa mi v myšlienkach vracajú silné príbehy, o ktorých som sa dočítala. Vďaka za túto knihu, obohatila ma.

Andreas Englisch
5,82 €
Zuzana (145 recenzií)
22.08. 2017

Nuž, bol to veľký objav. Pre mňa určite. Ako katolíčka som vzala túto knihu do rúk práve preto, že som dúfala, že v nej nájdem niečo z protestantského zmýšľania a predsudkov, ktoré máme všetci. Či už katolíci voči protestantom, alebo protestanti proti katolíkom. Ach, to slovo "proti". Veľmi oceňujem úprimnosť manželov Ekmanovcov, ich otvorené srdcia a túžbu hľadať pravdu, aj keď to už prešlo za hranicu pohodlnosti, prijateľnosti, či spoločenskej akceptácie. Pri čítaní tejto knihy sa mi mimovoľne vynárali spomienky na C. S. Lewisa a jeho priznanie: ... "v tú noc som bol ten najneochotnejší konvertita v celom Anglicku" (z vynikajúcej knihy: Zaskočený radosťou, čo je vlastne Lewisov osobný "veľký objav"). Každý máme svoju cestu... Nechajte sa zaskočiť radosťou aj vy. Kniha Veľký objav má ten ponteciál.

Ulf Ekman; Birgitta Ekman
8,34 €
Zuzana (145 recenzií)
22.08. 2017

Čítanie Posledných rozhovorov bolo pre mňa veľkým prínosom. Bolo nesmierne užitočné pozerať na osobu Jozefa Ratzingera tak zblízka, cez jeho spomienky na detstvo, mamu, otca, brata, na to, ako to u nich doma chodilo. No nielen to. Na niektoré udalosti z jeho života - už ako ostro sledovaného pontifika - som až teraz získala správny a úplný pohľad. Posledné rozhovory sú knihou, ku ktorej sa určite ešte vrátim.

Joseph Ratzinger; Benedikt XVI; Peter Seewald
19,40 €
strana: 1 z 15