Zachej.sk Recenzie Recenzie používateľa Zuzana Ring, redaktorka

V našej ponuke

Zuzana Ring, redaktorka (158 recenzií)
09.08. 2018

Láska na prvý pohľad. Aj to sa v knižnom svete stáva a presne to sa mi stalo, keď som mala tú česť prečítať si "rukopis" tejto knihy. Hneď som vedela, že ju chceme vydať. Mimoriadne svieže dielko, ktorého príbehy napísal sám život a dokreslil jeden veľmi šikovný pán grafik. Výsledkom je kniha Milosrdenstvu v ústrety, ktorému kráča každý z nás, keď stlačí kľučku na spovednici...

Ján Knapík
6,07 €
Zuzana Ring, redaktorka (158 recenzií)
08.08. 2018

Prečo sme sa rozhodli vydať túto knihu? Lebo si uvedomujeme, aká je modlitba dôležitá. Slovami svätého Augustína: "je dýchaním." Rovnako ako bez neho neprežije naše telo, tak bez modlitby neprežije naša duša. Táto kniha skvelého Anselma Grüna je láskavým sprievodcom na dobrodružnej ceste modlitby. Chápeme, že nie vždy je to ľahké. Vieme, že v modlitbe sa odohrávajú ťažké zápasy. Takže preto. Aby ste vedeli, že v tom nie ste sami a tiež preto, aby ste našli pomoc, ktorú hľadáte.

Anselm Grün
6,32 €
Zuzana (158 recenzií)
29.05. 2018

Pred emocionálnymi ranami neunikne nikto z nás. Niektoré sú dlhoročné a hlboké, iné pomerne čerstvé a možno sme ich ešte nestihli spracovať. Každý z nás sa potrebuje stretnúť s Ježišom a zažiť ho ako toho, ktorý má moc premeniť naše rany na oslávené rany. Toto je dôvod, pre ktorý sme vydali túto knihu. Z môjho pohľadu je to jedna z najlepších a najkomplexnejších príručiek uzdravenia. Kniha je konkrétna, praktická a zrozumiteľná. 7 hlavných hriechov vieme vymenovať všetci. No táto kniha vás naučí oveľa viac. Pozrieme sa na korene týchto hriechov a ich ovocie. Ako náprotivok spoznáte 7 živých čností, či 7 znakov uzdravenia. Autor vás bezpečne povedie krok za krokom po ceste k Ježišovi - veď len v ňom je ozajstná sloboda.

Bob Schuchts
7,83 €
Zuzana (158 recenzií)
25.05. 2018

Dielko "Pane, príď mi na pomoc" je mocné. Modlitba je totižto mocná zbraň. Zlý duch sa nebojí našich darov či chariziem; ale kolien, ktoré sú sklonené pred Bohom v modlitbe. Vykročte na cestu modlitby!

Imrich Degro
2,55 €
Zuzana (158 recenzií)
25.05. 2018

Prečo sme sa rozhodli vydať túto knihu? Pretože je ešte stále veľa nezodpovedaných otázok, ktoré manželom vŕtajú v hlave a zdá sa, že ich nemajú komu položiť. V tejto knihe nájdete 37 otázok a odpovedí z oblasti manželskej sexuality, pričom jednou z nich je aj tá, odkiaľ to všetko tento katolícky kňaz vlastne vie :-) Mňa osobne kniha veľmi obohatila a som hrdá na to, že sme ju mohli sprístupniť aj pre našich ľudí, tu na Slovensku. Verím, že prinesie svoje ovocie v podobe zdravých a vitálnych rodín, ktoré sa vedia tešiť z darov, ktoré im dal Boh.

Ksawery Knotz; Sylwester Szefer
7,83 €
Zuzana (158 recenzií)
16.05. 2018

V knihe sú veľmi užitočné texty o rozlišovaní, či je osoba posadnutá, alebo nie. Celkovo mi vyhovuje Bamonteho delikátny štýl, s akým píše o exorcizmoch, satanizme a svedectvách oslobodenia; to, že sa neznižuje na úroveň lacných bulvárnych správ. Pozornosť zameriava na Ježiša – jediného a pravého víťaza. Kvalitné a povzbudzujúce čítanie.

Francesco Bamonte
6,95 €
Zuzana (158 recenzií)
14.05. 2018

Návod ako žiť spiritualitu Panny Márie v 21. storočí. Pekne krok po kroku. Nie nadarmo sa hovorí, že na vytvorenie návyku sú potrebné aspoň 3 týždne. Ak chcete mať Srdce ako Mária, siahnite po tejto knihe a nechajte sa 31 dní formovať touto výnimočnou ženou.

Edward Looney
6,07 €
Zuzana (158 recenzií)
09.04. 2018

Dielko Cesta dozrievania je otvorenými dverami na stretnutie Boha s človekom. Sú to zápisky, výňatky z denníkov Alície, ktorá mala mystické zážitky s Ježišom. Je rozdelená na niekoľko krátkych kapitol, pričom Alíciin vklad do textu je minimálny - väčšinou ide len o hlavné názvy a pár otázok. O všetko ostatné sa postaral sám Ježiš. Knihu odporúčam čítať pomaly, po dúškoch. Nechať slová pôsobiť na svoje vnútro a prosiť o milosť to vypočuté aj žiť.

Mieczyslaw Piotrowski (ed.)
3,20 €
Zuzana (158 recenzií)
01.03. 2018

Ide o jednu z najlepších kníh, aké som mala možnosť prečítať a osobne by som jej pridala ešte jeden výstižný podnázov: "Ako urobiť raz a navždy poriadok vo svojom duchovnom živote." Kniha je radikálna, praktická, pravdivá, overená, náročná, zdravo drzá a priama. Je o odovzdaní sa. Áno, sme z neho na smrť vydesení! Asi to bude mať niečo do činenia s dôverou v Neviditeľného. No všetko sa dá. A mám taký pocit, že s touto knihou na cestu odovzdanosti môžeme vykročiť už dnes a to úplne konkrétne.

Larry Richards
10,57 €
Zuzana (158 recenzií)
20.12. 2017

Celým srdcom treba čítať naozaj celým srdcom. A možno aj trochu preladiť na trapistický štýl, kde nejde o kvantitu, ale kvalitu. Niektoré myšlienky sa ma nedotkli vôbec, zato iné mnou tak zatriasli, že ešte teraz sa chvejem. Odporúčam pre každého, kto rád pri čítaní premýšľa a má odvahu nechať sa prekvapiť tým, čo všetko ešte stále nevie.

Dom Samuel
11,64 €
strana: 1 z 16