Oznam: 26. júla až 2. augusta 2024 máme INVENTÚRU. E-knihy a audioknihy posielame bez obmedzenia, ostatné budeme postupne odosielať od pondelka 5. augusta 2024.

Recenzie

Recenzie

(vaše názory na knihy + súťaž)

Napíšte recenziu a vyhrajte 20 € poukážku na nákup v Zachej.sk

20 € poukážku na nákup tovaru na Zachej.sk za mesiac jún 2024 získava p. Beáta za názor na knihu Skrytý život svätej Anny. Blahoželáme.

Dočítali ste knihu a chcete sa o svoj názor podeliť? Vaše názory pomáhajú ďalším stovkám ľudí, ktorí sa rozhodujú, či si knihu prečítať. A navyše, každý mesiac žrebujeme jedného recenzenta, ktorý od nás získa poukážku v hodnote 20 € na nákup produktov v ponuke kresťanského kníhkupectva Zachej.sk

Zakladné podmienky súťaže: (podrobný štatút súťaže)

• registrujte sa na Zachej.sk a píšte názory ako prihlásený užívateľ
  • vyhľadajte knihu, ku ktorej chcete napísať svoj názor
  • rozsah recenzie viac ako 100 znakov + ohodnoťte knihu hviezdičkami
  • v jednom mesiaci môžete napísať viac recenzií, zvýšite si tým šancu na výhru
7 tajomstiev Eucharistie

7 tajomstiev Eucharistie

Vinny Flynn

-12%

6,95 €

5,0
D
Dominika (1)

24. júla 2024

Kniha 7 tajomstiev eucharistie od Vinnyho Flynna je skvostným dielom, ktoré poskytuje hlboký a osviežujúci pohľad na jednu z najdôležitejších sviatostí v kresťanskej viere. Flynn majstrovsky odhaľuje sedem kľúčových aspektov eucharistie, čím čitateľovi umožňuje hlbšie pochopiť a prežiť jej mystérium. Jeho písanie je jasné, inšpiratívne a zároveň veľmi prístupné, čo robí komplexné teologické pravdy ľahko pochopiteľnými a aplikovateľnými v každodennom živote. Táto kniha je ideálnym sprievodcom pre každého, kto túži prehĺbiť svoj vzťah s Kristom a zažiť hlbší duchovný rozmer eucharistie.

7 tajomstiev svätej spovede

7 tajomstiev svätej spovede

Vinny Flynn

-12%

7,83 €

5,0
D
Dominika (1)

24. júla 2024

Kniha 7 tajomstiev svätej spovede je výnimočným a osviežujúcim dielom, ktoré ponúka hlboký a praktický pohľad na jednu z kľúčových sviatostí v kresťanskej viere. Flynn brilantne odhaľuje sedem kľúčových aspektov spovede, čím poskytuje čitateľom cenné nástroje na duchovnú obnovu a rast. Jeho prístup je obohatený o osobné príbehy a jasné vysvetlenia, ktoré robia túto knihu nielen poučnou, ale aj veľmi inšpiratívnou. Čitateľ nájde v tomto diele povzbudenie a návod na hlbšie pochopenie a prežívanie svätej spovede, čo je ideálnym sprievodcom pre každého, kto chce obohatiť svoj duchovný život a obnoviť svoj vzťah s Bohom.

7 tajomstiev Božieho milosrdenstva

7 tajomstiev Božieho milosrdenstva

Vinny Flynn

-12%

7,83 €

4,8
D
Dominika (1)

24. júla 2024

Kniha 7 tajomstiev Božieho milosrdenstva od Vinnyho Flynna je fascinujúcim a osviežujúcim pohľadom na jednu z najdôležitejších tém v kresťanskej viere. Flynn majstrovsky rozpleta hlboké duchovné pravdy o Božom milosrdenstve a poskytuje čitateľovi jasný a praktický pohľad na jeho moc a význam. Jeho prístup je nielen poučný, ale aj veľmi povzbudzujúci, čo umožňuje čitateľovi prežiť a aplikovať Božie milosrdenstvo v každodennom živote. Kniha je skvelo napísaná, s prístupným štýlom, ktorý ponúka duchovnú hĺbku a zároveň praktické rady na prehlbovanie osobného vzťahu s Bohom. Ideálna pre každého, kto túži lepšie pochopiť a zažiť milosrdenstvo v jeho najhlbšej podstate.

Byť ako Mária

Byť ako Mária

Marge Fenelon

-12%

7,83 €

4,2
D
Dominika (1)

24. júla 2024

Kniha Byť ako Mária: Desať Máriiných čností v živote modernej mamy od Marge Fenelon je krásnym a inšpirujúcim sprievodcom pre každú modernú matku, ktorá túži posilniť svoju duchovnú životnosť a rodinnú harmóniu. Autorka s hlbokým porozumením a empatiou skúma desať Máriiných čností a ich praktické uplatnenie v každodennom živote. Jej jasný a povzbudzujúci štýl písania ponúka cenné rady a povzbudenie, ktoré pomáhajú mamám čerpať silu a múdrosť zo života Panny Márie. Kniha je nielen duchovným povzbudením, ale aj praktickým návodom, ktorý podporuje osobný rast a harmonické rodinné vzťahy. Je to skvelá voľba pre každú mamu, ktorá chce hlbšie preniknúť do svojej viery a nájsť nové spôsoby, ako byť skutočne súcitnou a láskyplnou rodičkou.

Účinná novéna troch Zdravasov

Účinná novéna troch Zdravasov

-12%

2,20 €

5,0
D
Dominika (1)

24. júla 2024

Brožúrka Účinná novéna troch Zdravasov z vydavateľstva Zachej.sk je skutočným duchovným pokladom. Jednoduchým a zrozumiteľným spôsobom vás prevedie mocnou modlitbou, ktorá je ideálna pre každého, kto hľadá hlbšie spojenie s Bohom a duchovné povzbudenie. Každá časť brožúrky je premyslená a zameraná na posilnenie vašej viery a osobného prežívania modlitby. Jej praktický formát a jasné pokyny umožňujú efektívne a povzbudzujúce modlitby, ktoré sú prístupné aj tým, ktorí s novénami začínajú. Táto brožúrka je cenným nástrojom pre každého, kto chce obohatiť svoj duchovný život a zažiť silu modlitby v plnej miere.

Skrytý život svätej Anny

Skrytý život svätej Anny

Silvia Koscelanská-Hajdučeková

-12%

6,95 €

5,0
D
Dominika (1)

24. júla 2024

Kniha Skrytý život svätej Anny od Silvie Koscelanskej-Hajdučekovej je skutočným pokladom pre každého, kto hľadá inšpiráciu a duchovné povzbudenie. Autorka nás prostredníctvom tradícií, legiend a zjavení svätých vovádza do fascinujúceho sveta, kde sa skrývajú hlboké duchovné pravdy a múdrosť. Kniha je napísaná s veľkým citom a rešpektom k téme, a jej pútavé rozprávanie ponúka čitateľovi nielen poznanie, ale aj duchovné obohatenie. Silvia Koscelanská-Hajdučeková skvele vykresľuje život svätej Anny a jej význam v kresťanskej tradícii, čím poskytuje cenný pohľad na jej nesmierny prínos pre vieru. Toto dielo je ideálnym spoločníkom pre každého, kto sa chce hlbšie ponoriť do mystiky a krásy kresťanskej spirituality.

Vnútorná pustovňa

Vnútorná pustovňa

-12%

8,71 €

5,0
D
Dominika (1)

24. júla 2024

„Vnútorná pustovňa“ z vydavateľstva Zachej.sk je duchovným sprievodcom, ktorý vás prenesie na cestu vnútorného pokoja a obnovy. Kniha spojila starodávnu spiritualitu púštnych otcov s modernými praktikami, ponúkajúc praktické rady, modlitby a meditácie na objavenie ticha a samoty. Ideálna pre tých, ktorí hľadajú hlbší duchovný pokoj a harmóniu v dnešnom hektickom svete.

Panna Mária, Matka ticha: Úskalia ohovárania a závisti

Emiliano Antenucci

-12%

6,95 €

5,0
D
Dominika (1)

24. júla 2024

Kniha „Panna Mária, Matka ticha: Úskalia ohovárania a závisti“ od Emiliana Antenucciho je duchovným pokladom, ktorý vnáša do našich životov pokoj a hlbšie pochopenie. Tento fascinujúci text skúma dve často prehliadané vášne – ohováranie a závist – a ponúka duchovnú odpoveď v podobe modlitieb, novény, litánií a zasvätenia.Antenucciho prístup je neobyčajne osviežujúci; cez pohľad na Pannu Máriu ako „Matku ticha“ nám ponúka návod, ako prekonávať negatívne pocity a myšlienky, ktoré nás môžu odvádzať od vnútorného pokoja a lásky. Každá modlitba a duchovná praktika je starostlivo vybraná, aby nás sprevádzala na ceste k duchovnému rastu a sebapoznaniu.Táto kniha je nielen duchovnou príručkou, ale aj praktickým sprievodcom, ktorý nás učí, ako čeliť každodenným výzvam s odvahou a pokojom. „Panna Mária, Matka ticha“ je ideálnym spoločníkom pre každého, kto túži prehĺbiť svoju duchovnú prax a získať silu čeliť životným skúškam s neochvejného vnútorného pokoja a dôvery v Boha.

Spytovanie svedomia pre manželky a matky

Dorota Wyczachowska-Rut

-12%

3,70 €

5,0
D
Dominika (1)

24. júla 2024

Brožúrka „Spytovanie svedomia pre manželky a matky“ z vydavateľstva Zachej.sk je praktickým pomocníkom pre každú ženu, ktorá sa snaží žiť autentickým kresťanským životom. Táto príručka ponúka cenné zamyslenia a otázky, ktoré sú špecificky zamerané na úlohu manželky a matky v dnešnej dobe.Jej obsah je zasadený do praktického rámca, ktorý umožňuje jednoduchú a efektívnu reflexiu o vlastnom živote a vzťahoch. Autorka efektívne kombinuje duchovnú hĺbku s každodennými realitami, čím vytvára priestor na osobný rast a sebapoznanie. Brožúrka poskytuje nástroje na zlepšenie vzťahov a vnútorného pokoja, čo je mimoriadne cenné v hektickom a často stresujúcom živote.„Spytovanie svedomia pre manželky a matky“ je výnimočná svojou schopnosťou vniesť duchovnú perspektívu do bežného života a ponúka ženám jasný smer, ako sa stať lepšími v ich úlohách. Táto brožúrka je nielen praktickým sprievodcom, ale aj povzbudzujúcim zdrojom, ktorý obohacuje a inšpiruje každodenné úsilie o osobnú a duchovnú dokonalosť.

Zasvätenie sa Ježišovi skrze Máriu

Zasvätenie sa Ježišovi skrze Máriu

Ed Broom

-12%

9,59 €

5,0
D
Dominika (1)

24. júla 2024

Kniha „Zasvätenie sa Ježišovi skrze Máriu“ od Eda Brooma je 5-týždňovým programom, brilantne koncipovaným ako príprava na zasvätenie sa Ježišovi prostredníctvom Panny Márie, pričom využíva rozjímania nad tajomstvami ruženca.Broomova kniha je naplnená múdrosťou a duchovnou hĺbkou, ktoré umožňujú čitateľom zamerať sa na rôzne aspekty ich viery a duchovného života. Jeho jasný a inšpirujúci štýl umožňuje čitateľom plynule prechádzať týždennými zamysleniami, pričom každý deň prináša nové pohľady a podnety na osobnú reflexiu a modlitbu.„Zasvätenie sa Ježišovi skrze Máriu“ je cenným nástrojom pre každého, kto hľadá hĺbku a obnovu vo svojom duchovnom putovaní. Broomova práca je príkladom, ako môže byť každodenné rozjímanie a zasvätenie sa Panne Márii cestou k osobnému rastu a bližšiemu spojeniu s Ježišom. Táto kniha je určite prínosom pre všetkých, ktorí sa snažia o hlbšie duchovné prežitie a pravdivé zasvätenie v duchu katolíckej tradície.

2 z 1810

100%

Margarét, pred 1 dňom